Offisiell AVforum HTPC - vær med å bestemme konfigurasjonen! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 843
    Intermediate Homealone sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei igjen. Dette med psu var rart. Jeg mener bestemt at jeg har lest flere tester om akkurat dette. Konklusjonen var at en sterk strømforsyning lager mer støy i hvilemodus og ved lav effektbruk, men var mer stillegående ved høy belastning. Skal prøve å finne disse testene jeg snakker om.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er forøvrig litt enig i at vi må finne ut av åssen programvare vi trenger slik at vi kan skreddersy hardware til det formålet. Noen programmer krever cpukraft mens andre krever gpukraft.

Jeg foreslår et oppsett med zoomplayer, ffdshow,dscaler og ac3filter som utgangspunkt. Videre må vi bli enige om hvilken utgave av Windows. Vista eller Xp?

Veldig greit med et slikt oppsett da vi kan hjelpe hverandre dersom noen har trøbbel. Greit å ha samme utstyr da...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Homealone
    Hei igjen. Dette med psu var rart. Jeg mener bestemt at jeg har lest flere tester om akkurat dette. Konklusjonen var at en sterk strømforsyning lager mer støy i hvilemodus og ved lav effektbruk, men var mer stillegående ved høy belastning. Skal prøve å finne disse testene jeg snakker om.
    Seasonic S12 Energy Plus: Efficient Power for Connoisseurs | silentpcreview.com

"Seasonic's power supplies have long held a place of high esteem at SPCR. They have a well deserved reputation for producing some of the quietest, most efficient power supplies on the market. The S12 series needs no introduction to regular readers; it has topped our recommended list since we reviewed the S12-430 in March 2005.

The fundamentals of the S12 series are strong, but that hasn't prevented Seasonic from trying to make them stronger. The S12 Energy Plus is a variant of the S12 that has been tweaked to meet the tough efficiency requirements of the 80 Plus program: 80% efficient at 20%, 50%, and 100% load. While many high end power supplies have peak efficiency above 80%, not many are able to sustain that efficiency across a wide range of loads. To date, we know of only two other retail power supplies that can: The FSP Zen, and the SilverStone Element Plus. Counting both models of the Energy Plus, that makes a total of four retail power supplies approved by 80 Plus. That's a pretty exclusive club, folks."

For mer dybdestoff:
    Power Supply Fundamentals & Recommendations | silentpcreview.com

"Our own experience indicates that despite all the new power hungry components such as >75W video cards and >120W CPUs, it is still rare to find a desktop computer than draws much more than 200W DC under typical demanding applications. Around 300W DC looks to be about the highest power draw from a single CPU full-bore high end system at this time (Feb 2005). Although some headroom is always good to have, there seems little question that consumers are being persuaded to pay for power capacity that is never used. One of the nasty side effects is the fan noise of the high airflow required to keep the PSU adequately cooled when delivering maximum power. High speed fans generally make more noise than slower ones even when they are slowed by undervolting."

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil si at knutinh er right on target her angående psu. Overdimmensjonering har null betydning. Kvalitet har!

Jeg synes ideen om en "avforum" htpc høres skikkelig stilig ut. I en perfekt verden hadde vi klart å få oss en logo i frontplata på kabinettet også.

Da hadde vøri smud!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er forøvrig litt enig i at vi må finne ut av åssen programvare vi trenger slik at vi kan skreddersy hardware til det formålet. Noen programmer krever cpukraft mens andre krever gpukraft.

Jeg foreslår et oppsett med zoomplayer, ffdshow,dscaler og ac3filter som utgangspunkt. Videre må vi bli enige om hvilken utgave av Windows. Vista eller Xp?

Veldig greit med et slikt oppsett da vi kan hjelpe hverandre dersom noen har trøbbel. Greit å ha samme utstyr da...
    Veldig enig der. Jeg tror at stadig flere tar til takke med Nvidia sin dekoding og post-prosessering siden det gir mulighet for avspilling av 1080p på billigere hardware. Etterhvert som prosessorkraft blir billigere kan det være at FFDShow igjen blir utbredt.

Det er et spørsmål om pris, fikle-vilje og kvalitetskrav. FFDShow gir deg muligheten til å svi av uendelig mye CPU-kraft på bildebehandling hvis du ønsker det.

Codec-er, avspillerapplikasjoner etc forslår jeg velges ut fra utbredelse, kvalitet/stabilitet og muligheten til å inkludere i et skall, som MediaPortal. Brukeren (dvs f.eks dama) skal ikke måtte klikke på "start", "mine programmer", og så håndtere 2-3 popupbokser vha mus og tastatur på 4m avstand før man er i gang. For meg er det nesten like ødeleggende for "the experience" som dårlig lyd/bilde.

Jeg tror det er enklest å basere seg på XP i dag, men basere systemkrav på at Vista kan bli innført når som helst.

Jeg har forresten:
    Silverstone lc-16m-s
    Intel p4 2.8@3.06
    Thermaltek XP120
    PAPST 120mm lav-hastighet vifte
    NorthQ 300W PSU m/140mm vifte
    Samsung p120 250GB
    WD 320GB
    M-audio audiophile 24/96
    Nvidia GF6600GT passivt kjølt
    Asus p4p800 mobo
    2x512MB ram
    ATI pro 500 analog tv-tuner
    Terratec T2 digital (bakkenett) tuner

Dette kjører MediaPortal til avspilling av CD-samling som FLAC, opptak/timeshift av digital og analog tv, avspilling av DVD og noe HD.

Så jeg vil med unntak av rå cpuy-kraft være i samme båt som mange av forslagene her.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først vil jeg bare si at dette er en flott ide! Og tror det er mange som er interessert, men kravene kan variere ganske mye vil jeg tro.

Noe som er viktig for meg er at denne maskinen ikke blir alt for dyr. Det er da et ønske at pengen legges i de mest viktige komponentene.

Ta et billig kabinett med bra utseende.

kanskje utelate tastatur og mus? I alle fall ikke noe dyrt.

blueray er vel bedre å sette inn når det blir billigere.

WiFi er ikke nødvendig for meg i alle fall, dårlig erfaring med stabiliteten, noe som er utrolig plagsomt ved avspilling av media... Men skjønner om noen vil ha det.

Ønsker et brukbart skjermkort, minst 7600gt i ytelse. Dersom vifteløse ikke finnes i den klasse: Hvilke skjermkort med viftekjøling bråker lite, de finnes vel?

Dersom ram pc6400 bli kjøpt holder det med 1024, så kan man sette inn ny brikke etter hvert. Men er det mye å spare på å kjøpe pc5600 ser jeg ikke på det som noe problem!

400giga holder i harddiskstørrelse, men ytelse er her viktig, tom's hardwareguide har her gode tester (også på cpu, skjermport osv).

Dette var altså noen av mine ønsker om det skulle hjelpe. Minst mulig "dilldall" for å holde prisen nede i forhold til ytelse.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Vi begynner å komme inn på en hel del vesentlig nå... Det med skjermkort og ytelse ser jeg helt klart poenget rundt å ikke legge for mye guffe i basert på avspilling av .ts filer og lignende som henter mesteparten av guffen fra CPUen. Samtidig er det nevnt her at BluRay og HD-DVD trolig vil kunne trekke mer fra GPU igjen. Når det gjelder spec. er kravet at PCen skal kunne håndtere 1080P kodet i mpeg2/264 eller hva det nå måtte være av encodingslogaritme på filen/disken, så det er etter mitt syn viktig å legge litt guffe på denne delen, uten at vi samtidig gjør maskinen uforholdsmessig kostbar. Skjermkortet bør også støtte de fleste av dagens spill etter mitt syn, en HT benyttes jo til langt mer enn bare filmtitting.

Spørsmålet er om vi bør utstyre den med dobbel tuner som også har støtte for digital-TV, noe jeg mener den i utgangspunktet bør ha. Dette tror jeg vi bør se an litt i forhold til pris, men kom gjerne med forslag til gode kort...

Når det gjelder rekkefølgen hardware først og software senere er jeg ikke hellig i den vurderingen, hvis det er hensiktsmessig å diskutere software samtidig får vi gjøre det.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...for øvrig er det jo et poeng at dagens skjermkort ikke har HDMI 1.3 støtte og dermed ikke kan sende de nye lydformatene digitalt. Ettersom dette trolig dukker opp i løpet av neste år bør vi nok ta høyde for at dette kortet bør byttes ut og dermed være enda mer kritiske til hvor mye vi legger i dette... Samtidig må det yte tilstrekkelig i dag, en hakkete HD-avspilling gjør maskinen verdiløs etter mitt syn. Nå har ikke nødvendigvis det noe med skjermkortet å gjøre i mange tilfeller, så her gjelder det å identifisere og adressere flaskehalsene.

Når det gjelder lydkort kan det nok være et poeng at vi tar ett med 7.1 analog lyd ut, da har en mest sannsynlig mulighet til å benytte dette for avspilling av de nye lydformatene fra BluRay / HD-DVD. Samtidig har mange av de billige kortene utganger som er så plastikk-fantastik at de ikke ligner grisen, så det må nesten bli et kort som yter greit uten å koste skjorta, hvis ikke er det kanskje like greit å la det ligge...

Generelt må vi diskutere oss gjennom hva som må til for at maskinen er så HD-klar som mulig, for ingen av oss vil vel kjøpe en PC nå som må byttes om kort tid fordi den ikke holder vann når BluRay og HD-DVD blir rimeligere. Husk at XBOX360 drevet kan bruker også midlertidig, så HD er på ingen måte langt unna...!

Videre bør vi absolutt få til at de printer AVforum-logoen i front da, det skal vi se om vi kan komme til enighet rundt!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.E.G
    Først vil jeg bare si at dette er en flott ide! Og tror det er mange som er interessert, men kravene kan variere ganske mye vil jeg tro.

Noe som er viktig for meg er at denne maskinen ikke blir alt for dyr. Det er da et ønske at pengen legges i de mest viktige komponentene.

Ta et billig kabinett med bra utseende.
    Men som samtidig muliggjør bra ytelse, lite støy og som er fleksibelt nok til å brukes i mange år mens mye av innmaten er uaktuell om 3 år =)
    kanskje utelate tastatur og mus? I alle fall ikke noe dyrt.
    På tross av mine gode intensjoner om å ha en ren fjernkontroll-basert løsning så viser det seg at man trenger tastatur for å komme i gang og vedlikeholde systemet. Alternativet er over f.eks VNC hvis man har en annen PC. Jeg bruker et lite radio-basert tastatur med integret track-ball som er veldig glad i batterier :-)
    blueray er vel bedre å sette inn når det blir billigere.
    Helt enig.
    WiFi er ikke nødvendig for meg i alle fall, dårlig erfaring med stabiliteten, noe som er utrolig plagsomt ved avspilling av media... Men skjønner om noen vil ha det.
    Det er vel ingen reell kostnad, og uansett litt på "siden av" HTPC-funksjonaliteten så folk kan plugge inn en usb wlan-boks selv om de trenger det.
    Ønsker et brukbart skjermkort, minst 7600gt i ytelse. Dersom vifteløse ikke finnes i den klasse: Hvilke skjermkort med viftekjøling bråker lite, de finnes vel?
    Et alternativ er å sette på lav-støy kjøling selv (modde skjermkortet). Jeg vet ikke hvor villig folk er til det?
    Dersom ram pc6400 bli kjøpt holder det med 1024, så kan man sette inn ny brikke etter hvert. Men er det mye å spare på å kjøpe pc5600 ser jeg ikke på det som noe problem!
    1 gig holder til de HTPC-applikasjoner jeg kjenner til
    400giga holder i harddiskstørrelse, men ytelse er her viktig, tom's hardwareguide har her gode tester (også på cpu, skjermport osv).
    silentpcreview.com | Everything about Silent / Quiet Computers er bedre på test av støy, mens toms er gode på ytelse. Begge teller. Hvis du skal ha noen 100 CD-er lossless på disk, og dessuten ta opp mye tv og kanskje har rippede DVD-er så går gigabytene utrolig fort. Jeg mener at mer enn 2 disker ikke hører hjemme i en HTPC, da det går utover støy, varme, kabinett-størrelse etc. Da er vi begrenset til 2x 750GB for øyeblikket. De som trenger mer kan evt kjøpe et NAS kabinett og putte i skapet.
    Dette var altså noen av mine ønsker om det skulle hjelpe. Minst mulig "dilldall" for å holde prisen nede i forhold til ytelse.
    En "HTPC" til 5000 og en til 15000 er to forskjellige ting. De som ønsker et top of the line nvidia-kort presser prisen og støyen opp.

-k

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er tanken at forumsmedlemene skal sette sammen PC'en selv eller få leverandøren til å levere en ferdig pakke?

Det er to tema som kommer frem med det valget: Pris og garanti.

Det blir selvfølgelig billigere når vi setter sammen komponentene selv og jeg tror at vha en skreddersydd guide, så klarer de fleste det her på forumet.

Husker jeg ikke helt feil, så er det forskjellige garantibestemmelser på løs-komponent PC vs ferdig bygget PC hos komplett/MPX etc.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om man bruker Zoomplayer/ffdshow osv.. benytter man ikke gfx prossesering i VMR9 Renderless? eller er det noe helt anna? ^^

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Vi begynner å komme inn på en hel del vesentlig nå... Det med skjermkort og ytelse ser jeg helt klart poenget rundt å ikke legge for mye guffe i basert på avspilling av .ts filer og lignende som henter mesteparten av guffen fra CPUen. Samtidig er det nevnt her at BluRay og HD-DVD trolig vil kunne trekke mer fra GPU igjen. Når det gjelder spec. er kravet at PCen skal kunne håndtere 1080P kodet i mpeg2/264 eller hva det nå måtte være av encodingslogaritme på filen/disken, så det er etter mitt syn viktig å legge litt guffe på denne delen, uten at vi samtidig gjør maskinen uforholdsmessig kostbar. Skjermkortet bør også støtte de fleste av dagens spill etter mitt syn, en HT benyttes jo til langt mer enn bare filmtitting.
    Dette har ike noe å gjøre med .ts-formatet eller optiske disker. Hvis du vil benytte nvidias akselererte dekoding/post-prosessering så benytter den hardware på skjermkortet. Det er ikke mulig å hente denne datastrømmen tilbake til cpu for å utføre annen post-prosessering i ffdshow (som er ren software).

Problemstillingen er altså:
    Hvis FFDShow, billig skjermkort
    Hvis hardwareakselerert dekoding/prosessering, raskest mulig skjermkort
    Begge samtidig er såvidt jeg vet ikke mulig.

Og nvidia støtter akselerering av *.ts hd-strømmer med h264 nå.
    Spørsmålet er om vi bør utstyre den med dobbel tuner som også har støtte for digital-TV, noe jeg mener den i utgangspunktet bør ha. Dette tror jeg vi bør se an litt i forhold til pris, men kom gjerne med forslag til gode kort...
    "Digital tv" kan bety bakkenett, kabel eller parabol. Ingen lager alt-i-ett tunere for alle tre til PC. Siden valget i stor grad er utenfor brukerens kontroll (så som tilgjengelighet på de tre tjenestene) så bør dette være fritt opp til brukeren.

Siden digitalt bakkenett er prøvesendinger nå og blir kryptert i et ukjent format i 2007 er det liten vits i å kjøpe dyre dekoderkort for det gamle formatet nå.

-k

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi tenker oss at leverandøren skal montere og teste PCen, dette skal ikke være en mekkePC, men en skikkelig ferdig-kalibrert "Recommended by AVforum Full-HD 1080P capable HTPC" med optimalisert hardware og forhåpentligvis også software. Dvs. full garanti. Dette vil kreve noe mer tidsforbruk, ettersom leverandøren jo må kjøre de nødvendige tester før maskinen går på samlebåndet, men det tror jeg dette er verdt.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    835
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at det ikke er noen vits i å prøve å spare penger på kabinettet. Det er for meg et møbel som skal se bra ut. Billige kabinetter har ofte en lei uvane for å bære preg av dårlige løsninger mht utnyttelse av plass osv.

Vil oppfordre alle som har htpc å skaffe seg pulsar points. Kan kjøpes på Hifi Center kjeden. De gjorde meget bra forskjell i min htpc. Spesielt før jeg fikk vannkjølling.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...enig rundt TV-kortene, spesielt siden signalene som du sier kodes og vi dermed er avhengige av en kortleser i front som ikke nødvendigvis er verken rimelig eller tilgjengelig såvidt meg bekjent...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...for øvrig er det jo et poeng at dagens skjermkort ikke har HDMI 1.3 støtte og dermed ikke kan sende de nye lydformatene digitalt. Ettersom dette trolig dukker opp i løpet av neste år bør vi nok ta høyde for at dette kortet bør byttes ut og dermed være enda mer kritiske til hvor mye vi legger i dette... Samtidig må det yte tilstrekkelig i dag, en hakkete HD-avspilling gjør maskinen verdiløs etter mitt syn. Nå har ikke nødvendigvis det noe med skjermkortet å gjøre i mange tilfeller, så her gjelder det å identifisere og adressere flaskehalsene.
    Men HDMI 1.0 støtter multikanals hirez ukomprimert audio. Så lenge PC tar seg av dekoding til PCM så bør ikke fraværet av HDMI 1.3 være noe problem. Det er et større problem at produsentene av skjermkort har valgt å ikke støtte det :-)

Forøvrig: Det øyeblikket en skjermkortprodusent lanserer et skjermkort/lydkort-hybrid som støtter full kvalitet audio/video på HDMI basert på samme hardware-klokke så vil jeg kjøpe det. Det vil bety farvel til Reclock og andre jukse-remedier for å sikre a/v sync og hindre framedrops.
    Når det gjelder lydkort kan det nok være et poeng at vi tar ett med 7.1 analog lyd ut, da har en mest sannsynlig mulighet til å benytte dette for avspilling av de nye lydformatene fra BluRay / HD-DVD. Samtidig har mange av de billige kortene utganger som er så plastikk-fantastik at de ikke ligner grisen, så det må nesten bli et kort som yter greit uten å koste skjorta, hvis ikke er det kanskje like greit å la det ligge...

Generelt må vi diskutere oss gjennom hva som må til for at maskinen er så HD-klar som mulig, for ingen av oss vil vel kjøpe en PC nå som må byttes om kort tid fordi den ikke holder vann når BluRay og HD-DVD blir rimeligere. Husk at XBOX360 drevet kan bruker også midlertidig, så HD er på ingen måte langt unna...!
    Hva med å bare specce spdif digital ut med passthrough av DD og dts? Dette er svært billig og vil støtte de formatene boksen kan spille av fra dag en fullt ut. Jeg tror at BR/HD-DVD vil ha et slikt spor slik at man uansett er sikret kompabilitet. Sjansen er stor for at når vi kommer litt lengre fram så finnes det billige og framtidssikre måter å sende ut lossless hirez multikanals?
    Videre bør vi absolutt få til at de printer AVforum-logoen i front da, det skal vi se om vi kan komme til enighet rundt!
    Enig. Hvor mange må man bestille for å få det tror du? Snakker du om å få de ferdig montert eller byggessett?

-k

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener at det ikke er noen vits i å prøve å spare penger på kabinettet. Det er for meg et møbel som skal se bra ut. Billige kabinetter har ofte en lei uvane for å bære preg av dårlige løsninger mht utnyttelse av plass osv.
    Du har et godt poeng her. Jeg ville lagt vekt på funksjon og løsninger innvendig. Nå er det jo også sånn i veldig mange tilfeller at de kabinettene som er best innvendig også ser mest forseggjort utvendig, og koster mest. :-|

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...enig rundt TV-kortene, spesielt siden signalene som du sier kodes og vi dermed er avhengige av en kortleser i front som ikke nødvendigvis er verken rimelig eller tilgjengelig såvidt meg bekjent...

Denne eksterne firewireboksen fås i versjoner for DVB-T, DVB-C eller DVB-S. Den fås også som 3.5" floppy intern format. Den støtter CI adgangskort og brukere av mediaportal får den til å fungere med Canal Digital kabel-tv og parabol. Det er noe usikkerhet rundt nyere kort fra CD som skal være "parret" med en spesifikk tuner.

Sannsynligvis vil denne eller fremtidige versjoner støtte også digitalt bakkenett, poenget er at vi ikke vet dette siden NTV sier at de vil "godkjenne hver enkelt tuner for å sikre brukeropplevelsen".

Den koster rundt en 1000-lapp.

Alternativet er å rute S-video ut fra tuner og inn til S-video på HTPC, rekode til MPEG2 og kjøre en IR-utgang for å bytte kanal. En virkelig krøkke-løsning som selvsagt går ut over kvaliteten.

-k

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg tror vi i første omgang er tjent med å ikke inngå de helt enormt store kompromissene. Hvis vi ser at totalprisen til syvende og sist blir helt bak mål må vi jo begynne å tenke oss litt om da selvsagt... Kabinettet er jeg helt enig i at bør være lekkert og funksjonelt. Silverstone har jeg selv testet flere varianter fra, og erfart at de minste blir veldig lett varme, samtidig som de største er litt vel store...

Uansett tror jeg Silverstone kan være et godt valg, men det er som en del har påkekt kanskje ikke det store poenget med plass til to drev. Jeg synes personlig LC16 ser fint ut, litt stort, men da også trolig god lufting... Spørsmålet er om vi nok må bytte ut kabinettviftene da, mitt tidligere LC03 hadde ikke spesielt stillegående vifter såvidt jeg erindrer...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette er definitivt det peneste HTPC-kabinettet jeg har sett. Men det ble lansert med masse støy uten at vi hørte noe. Jeg tror egentlig bare det var en PR-jippo.

-k

Side 2 av 43 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 32 42 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •