Bruke ASUS laptop som HTPC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bruke ASUS laptop som HTPC

Noen erfaringer med Asus, har nylig bestilt en som jeg krysser fingrene for kommer....hmm.....idag ja

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Noen erfaringer med Asus, har nylig bestilt en som jeg krysser fingrene for kommer....hmm.....idag ja
    Du får en svært robust maskin med mye utstyr til en hyggelig pris. Dette er bra maskiner med et forholdsvis stivt chassi som gir en følelse av kvalitet, selv om du trolig ikke har metallokk etc. Ikke sånn Acer-greier....
    Mine erfaringer er fra eget bruk i jobb og hjem, slengt rundt i bagger, kufferter, ute på anleggsplasser med oppstart av tekniske anlegg, oppå kjølemaskiner, ventilasjonsanlegg, "you name it"... stoler etc. Så slitt at kantene har blitt helt runde, men arbeider utrettelig og feilfritt. Har hatt flere gjennom mange år for behovet av oppdatert OS, og ingen er byttet ut grunnet at det har feilt dem noe. Dette var jo superbillige maskiner, og er det fortsatt i forhold til hva man får igjen!
    Sikker på at du har gjort et godt valg :-) Laptop'ens John Deere eller Fendt :-) til Zetor-pris.

Intermediate Okay sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stikkord for denne tråden