Scaleo EV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Scaleo EV

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Scaleo EV

Heisann!!

Lurte på å skaffe meg en Scaleo EV (gjennom jobb), og lurte da på om noen har anbefalinger, erfaringer eller synspunkter angående denne modellen!

Synes denne virker spennende, selvom jeg ikke har så mye peiling!

[URL="http://www.fujitsu-siemens.no/home/products/personal_computers/scaleo_ev.html"]

Jeg har selv en Pana PV60 jeg eventuelt skal koble den opp mot.

Håper på mange svar!!

Takk

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Grafikkprosessoren er Intels integrerte løsning i G965-brikkesettet, X300. Riktignok bedre enn gamle GMA900/950, men er vel tildels litt "mangelfull" når det gjelder maskinvareakselerasjon av h.264-basert HD og videre prosessering av videoen. Dette er vel videre et low profile-system, så å gjøre endringer i konfigurasjonen, f.eks. med nytt grafikkort, er kanskje ikke like enkelt.

Spørsmålet blir kanskje hvilke krav man stiller og programvaren man skal benytte. Personlig ville jeg nok valgt en løsning der jeg hadde et "skikkelig grafikkort" og muligheter til å gjøre oppgraderinger i henhold til mine behov.

Fordelen blir vel såklart at man får noe som bør funke "ut av eska". Hvilken pris man må betale blir også en faktor.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg også lurer litt på den en Scaleo EV, via en slik hjemmepc ordning.

Jeg hadde først og fremst tenkt på denne som en dvd-recorder og dvd-avspiller til en projektor.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •