Hvordan dele HTPC i to?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan dele HTPC i to?

Sagt på en annen måte: Jeg vil bruke den vanlige pcen min som HTPC og sette den sammen med tv, men samtidig bruke den samme pcen til surfing osv. Men pc-bordet står en annen plass i rommet enn tv'et. Så hvilke løsninger passer best til sånt? Finnes det lang skjermkabel som ikke svekker signalet f.eks? Det beste hadde vært å samlet opp alle ledninger som kommer fra pcen, inn i trekkerør, og frem til pc-skjermen og tastatur/mus. Men det går ikke trekkerør direkte her, så da må jeg helt ned til kjelleren, og så opp til 3. etasje igjen.

Er det andre som har gjort tilsvarende her? Kan si meg hva som er best å gjøre...

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    enten så kan du jo da kjøre skjermledning fra pc bort til tv bord, eller motsatt altså fra pc bord til tv. 10m kabel burde ikke by på noe tap, hvor mange meter trenger du? Du kan jo feks skule kablene bak listene på veggen. det finnes lister med spor i til kabel. evt kan du bruke sånne hvite plast skinner til å ha utenpå veggen. Er ingen vits å trekke kabler til mus/tastatur, der kan du jo gå for trådløs istede.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •