Dvd-rom åpner seg ikke.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate DypBassen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dvd-rom åpner seg ikke.

hei, jeg har problemer med å få cd-ro'men til å funke som den skal. den vil ikke åpne seg når jeg trykker på "padden" over og den lyser selv om jeg har slått av pcen. dette er utrolig irriterende når jeg ser film. dataen er denne: Desktops > ixtreme gold > iXtreme 8390 MediaCenter

som dere ser på bildet er det en "pad" over cd-rom'en som skal operere med å åpne cd-rommen og at det skal gå an å trykke på den for å starte forskjellige programmer i media center. det er vel da denne som ikke funker for å trykke løs ut i "min datamaskin" fungere, da kommer den ut. noen som kan hjelpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mente du nå at "paden" er en elektrobryter eller en plastdings som fysisk trykker på cd-rommens åpningsknapp`?

Hvis elektrisk: kontaktfeil, kontakt som er ute e.l?

Hvis fysisk: cd-rom løsnet og kommet "uten for rekkevidde"?

Er ikke noen fan av andre løsninger enn cd-rommens egen knapp og løsninger som er så solide som på f.eks. lian-li kabinetter.....

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LANcorpse
    Mente du nå at "paden" er en elektrobryter eller en plastdings som fysisk trykker på cd-rommens åpningsknapp`?

Hvis elektrisk: kontaktfeil, kontakt som er ute e.l?

Hvis fysisk: cd-rom løsnet og kommet "uten for rekkevidde"?

Er ikke noen fan av andre løsninger enn cd-rommens egen knapp og løsninger som er så solide som på f.eks. lian-li kabinetter.....
    cd-rommens egen knapp funker, men den er bak et deksel som er vanskelig å åpne uten noe tynt å stikke i sprekken. det er ingen fysisk/ elktrisk bryter som ikke funker, det handler om software som ikke funker (tror jeg) men dette burde vel la seg fikse ved å skifte på noen innstillinger. jeg var litt dum her for noen måneder siden da jeg hadde virus og hadde avsluttet noen prosesser som jeg tror ikke akkurat gjorde det bedre... er det mulig å innstallere de igjen? takk

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    776
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen andre som har peil!?