Beste avspiller til budsjettprosjektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate MAXcpu sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste avspiller til budsjettprosjektor?

Oppussingen er ferdig, og utstyret begynner så smått å komme på plass. Prosjektor og HTPCen er iallefall oppe! :-)

WinDVD 5, PowerDVD og Zoomplayer er installert og nå begynner tweakingen!

Spørsmålet er imidlertid om ikke TheaterTek er det greieste og beste! Prosjektoren er tross alt bare en InFocus X1 og har dermed ikke samme potensiale som en CRT-prosjektor.

Hva vil dere anbefale meg? For meg er det også viktig at oppsettet blir sonefritt.

Fortiden kjører jeg:
    Video Decoder: WinDVD
    Audio Renderer: M-Audio Revolution
    Audio Decoder: WinDVD
    Additional Filters: Ingen

FDDShow har jeg ikke begynt å lukte på enda...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du skal benytte like mye tweaking som det den personen du har på bildet ditt, kan det ta noen år... Han var "oppdageren" av Aurora Borealis, eller Nordlys som vi kjenner det som... Professor Birkeland!

Nei, jeg tror du er inne på sporet, tror ikke Herr Theatertek vi hjelp deg med annet enn brukervennligheten, og det koster mer...

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er nok ikke verdens største tweaker akkurat, nei... Vil helst ha det til en fungere med et skikkelig resultat.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg benytter en av de mere ekslusive PJ på markedet (BG 1208s/s) sammen med Zoomplayer, WinDVD 5.0 Platinum, ffdshow, AC3filter og M.audio Revolution i en "HTPC" box - jeg er strålende fornøyd og ønsker ikke et produkt av typen Theatertek (som benytter en dårligere DVD video dekoder gjennom Sonica Cinemaster). Jeg benytter ATI Remote Wonder som fjernkontroll, og styrer hele prosessen fra denne lille boksen.

Zoomplayer er veien å gå, da den hele tiden oppdateres og støtter alle levende utgivelser av dekodere... PowerDVD, WinDVD, NVIDA, SOnica etc!!!!!!!!!!!!!!!! Pluss "native" støtte for ffdshow, ReClock, AC3filter osv...

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med siste taler. Det viktigste er jo å kjøre WinDVDs videofilter, men jeg har hørt at brukervennligheten til selve programmet WinDVD ikke er på topp. Det vet jeg lite om. Her er det Zoom for alle penga, med AC3 Filter (freeware/GNU) og ffdshow i tillegg.

Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alexander
    Jeg benytter en av de mere ekslusive PJ på markedet (BG 1208s/s) sammen med Zoomplayer, WinDVD 5.0 Platinum, ffdshow, AC3filter og M.audio Revolution i en "HTPC" box - jeg er strålende fornøyd og ønsker ikke et produkt av typen Theatertek (som benytter en dårligere DVD video dekoder gjennom Sonica Cinemaster). Jeg benytter ATI Remote Wonder som fjernkontroll, og styrer hele prosessen fra denne lille boksen.

Zoomplayer er veien å gå, da den hele tiden oppdateres og støtter alle levende utgivelser av dekodere... PowerDVD, WinDVD, NVIDA, SOnica etc!!!!!!!!!!!!!!!! Pluss "native" støtte for ffdshow, ReClock, AC3filter osv...
    Hvordan fikk du Remote Wonder til å fungere med ZP? Link til plug-in?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jeg tippe, brukte han Girder, som har en RV-plugin.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •