Hvordan i H...... kjøper man Theatertek

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Catch-22 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan i H...... kjøper man Theatertek

Har nettop bestemt meg for å bruke Theatertek istede for Zoom Player på min nye HTPC. Så da tenkte jeg at jeg skulle gå inn å kjøpe meg en lisens , men det virker som de har tenkt til å fysisk sende meg en pakke med Theatertek.Jeg mener herregud hvem er det gjør det lenger,i tilleg når jeg prøver å skrive inn alle adresser osv og setter state til Outside US så funker det ikke ,får beskjed om å velge stat osv.Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg faktisk får tak i en lisens.

Åsså lurer jeg på om jeg må kjøpe noen extra codecer i tilleg til TT 2.4 Advanced Audio Pack , ser noen nevner noen som heter Nvidia truvideo eller no. Syns lissom 89USD er nokk og bruke på programvare.

Foresten dere trenger ikke svare på dette her, theatertek kan brenne i helvette .
    Tilbake til Zoomy for meg.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Advanced Audio Pack trenger du bare om skal bruke PC-høyttalere (dvs at PC er forforsterker). Nvidia Purevideo codec trenger du ikke som "ekstravalg", Theatertek er jo bygget på codecen!
    Forøvrig koster TeaterTek ikke mer enn 69,95 (det er standard versjon 2.4 du skal ha). Du laster bare ned trialversjonen, og etter å ha betalt får du aktiveringsnøkkel slik at trial blir fullversjon. Har du ikke handlet programvare tidligere? Alt står jo rimelig klart på TheaterTek's hjemmeside.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer Catch-22 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo jeg har handlet programvare på net før Gorm,men som jeg sier så fikk jeg ikke kommet vidre i handlingen ettersom jeg ikke hadde en stat i USA som jeg kunne sette in i bestillingen.De hadde et alternativ der som som det sto Outside US men det hjalp ikke .Takker for svarene men jeg har nå kjøpt Zoom player istede, syns bare det blir for dumt når ting skal bli så krunglete.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •