Anbefaling av "ferdigbygd" mediacenter til omtrent 10 000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av "ferdigbygd" mediacenter til omtrent 10 000?

Hei

Tenker på å kjøpe MediaCenter (ferdig bygd). Sett litt på Komplett sin i35 (http://www.komplett.no/k/ci.asp?sku=10241), men så vidt jeg ser så mangler denne DVI ut (noe jeg helst vil ha).

Noen som har noen anbefalinger? Vil helst ha med 2 tunere..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry. La denne tråden feil. Noen moderatorer som kan slette?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Komplett Media Center i20?

Jeg har en lignende som i20. a20 hette den jeg kjøpte fra Komplett.
    Største forskjellen er at i20 kommer med Intel dual-core prosessor, og den jeg har, er en enkelt-kjerne Athlon 3700+ prosessor.

Ganske fornøyd med kjøpet, bortsett fra at den støyer litt. Så jeg skal kjøpe ny prosessor-vifte. Om boxed-vifta på Intel'n støyer, vet jeg desverre ikke.

Men dual-core 2 prosessorene får veldig skryt på HW.no
    Synes dog at skjermkortet i oppsettet er i minste laget om en skal kjøre HD-filmer med HTPC'n da. Jeg har GeForce 6600 på min, og den skal også skiftes ut. Er antydning til hakking på filmer med høyere bitrate.

Som du ser, leveres i20 med både DVI-utgang, og tv-kort med 2 tunere. a20'n ble også levert med 2 tunere, og jeg angrer ikke et sekund på det. Spørs på bruken, men hvor ofte går det 2 program du ville ha sett, samtidig? Ganske ofte i mitt tilfelle. Så slipper en også å krangle med den bedre halvdel om hva som skal stå på.. Da tar en bare opp det programmet hun ville ha sett. Eller omvendt.. Det kommer an på humøret hennes

Kabinettet er også stort nok til at du slipper å bekymre deg for evt oppgraderinger. Det var en av grunnene til at jeg valgte a20. Vil du bytte skjermkort en gang i fremtiden, er det bare å velge å vrake, og en trenger ikke gå etter hvilket et som passer i kabinettet. Det er en fullblods pc pakket i en fin kasse som er WAF-sikkert.

Håper jeg var til noe hjelp med dette...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •