60 Grader er det for varmt? cpu - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Athlon 4200+ Dobbeltkjerne

Prossesoren min ligger på rundt 30 grader ved spilling og 25 grader til vanlig. Bruker ca 10 120mm og en crossflower fan som trekker luft både bak og foran på hovedkortet, prossesoren har en vanlig boks kjøler, og det sitter i ca 5 80 mm også, dette holder i massevis, og den holder seg helt stabil. Vil ikke si at man trenger mer enn rundt 10 vifter, men i går satt jeg inn en tom vannkjlingsradiator med 6 120mm. Vannkjølinga kortslutta her om dagen så jeg bruker kun viftene...

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomas_91
    Prossesoren min ligger på rundt 30 grader ved spilling og 25 grader til vanlig. Bruker ca 10 120mm og en crossflower fan som trekker luft både bak og foran på hovedkortet, prossesoren har en vanlig boks kjøler, og det sitter i ca 5 80 mm også, dette holder i massevis, og den holder seg helt stabil. Vil ikke si at man trenger mer enn rundt 10 vifter, men i går satt jeg inn en tom vannkjlingsradiator med 6 120mm. Vannkjølinga kortslutta her om dagen så jeg bruker kun viftene...
    Vil ikke si at man trenger mer enn rundt 2 vifter

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

To vifter

Blir nok litt lite med 2 hvifter... Må ha en vifte på prossesoren, en på skjermkortet, og helst mye elr hvis du vil ha den stabil, og hvis du skal chippe den... Skal chippe den opp til 2.5-2.6 tenkte jeg så da holder det nok ikke med to vifter for at den skal klare det:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •