Liste med programmer og codecs jeg trenger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer badboy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Liste med programmer og codecs jeg trenger?

Hei

Helt ny på htpc område og lurer derfor på om noen kunne sette opp en liste over greie program å bruke(planer om å bruke win mce) til å spille av musikk og video. (ikke hd). Ikke kjøpt meg lcd tv enda men blir vel mest sansynlig 1366x768 den kommer til å kjøre i og vil derfor at pc skal oppscalere bilde. har ikke peiling på sånt så fint om noen hjelper meg med et program her som gjør jobben. Planer om å bruke hdmi utgang på skjermkort for å få bilde over på tv hvis det har noe å si.

Takk på forhånd!
    Eric

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildedelen er for meg ingen prioritet, så jeg greier meg med purevideo codec'en uten noe mer. På lydsiden derimot bruker jeg Reclock for kernestreaming i windows media player. Gir faktisk hørbart bedre lyd

Newcomer badboy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av madsun
    Bildedelen er for meg ingen prioritet, så jeg greier meg med purevideo codec'en uten noe mer. På lydsiden derimot bruker jeg Reclock for kernestreaming i windows media player. Gir faktisk hørbart bedre lyd
    Oki. Jeg vil ha så god lyd og så godt bilde som overhode mulig med det systemet jeg bestemmer meg for å kjøpe. så jeg får brukt det helt ut hvis du skjønner. men skal sjekke ut de 2 programmene å leite litt. se hva andre bruker osv..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •