Forslag til kabinett? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DIGN har mange pene HTPC kabinetter. For meg så skal en HTPC gli best mulig inn med resten av hifi komponentene og ikke se ut som en typisk datamaskin..

DIGN HV5 er kanskje det peneste kabinettet i mine øyne, billig er det også. Men dessverre så tar det ikke ATX strømforsyning, kun mATX. Derfor ble det uaktuellt for min del. synd, for det er virkelig pene saker: (kommer i sølv også selvsagt)

Selv endte jeg opp med et Silverstone LC17 etter endel research. Dette er romslig, tar full ATX hovedkort og PSU, 2x80mm vifter bak, plass til to 80 eller 92mm vifter forran (med skjult luftinntak) samt plass til en til 80 mm på siden. Med andre en veldig god kjøleløsning som gjør det mulig og skape en stillegående HTPC uten temperatur problemer. Kan også nevnes at det er plass til 6 stk 3,5", så lagringsplass burde ikke bli no problem med det første.

Ganske pent er det jo også:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

plassering

har du muligheten til å ha pc-en i et nærliggende kott eller noe lignende vil dette ofte være den beste løsningen. Da kan du ha full-size tower og mange vifter, men ikke høre noen ting... dog en del kabelstrekk må man tåle ved slike oppsett

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Corwin
    har du muligheten til å ha pc-en i et nærliggende kott eller noe lignende vil dette ofte være den beste løsningen. Da kan du ha full-size tower og mange vifter, men ikke høre noen ting... dog en del kabelstrekk må man tåle ved slike oppsett
    Tror alle er enig i det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •