Hauppauge! WinTV-PVR-500MCE, PCI, Dual-TV Tuner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hauppauge! WinTV-PVR-500MCE, PCI, Dual-TV Tuner

Hauppauge! WinTV-PVR-500MCE, PCI, Dual-TV Tuner, MCE, Retail

Har bestilt meg denne til min server som jeg skal bygge om til media center, noen som har noen erfaring med denne? hørt den hakker på nrk.. men det kunne vist fikses med noen eldre drivere..

Er det lydkort også? altså lyd ut? og bilde ut ? eller er det kun inn? lurt på detta.. noen som kan fortelle meg kossen det virka? eg fant bare det dyreste :P eg liker og ha det beste så det svir litt i lommeboka..:P

fortell koss det funket på deres da send noen bilder om dere gidde da

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!
    Jeg bruker selv Hauppauge PVR 500MCE. Selv om det er begynnt å bli noen år, brukes dette kortet fortsatt som referanse mot andre, og er fortsatt best bilde på. Det er ikke lydkort, men du har muligheten til å koble andre komponenter til denne med kompositt og stereo. En videospiller f.eks.

Hakkingen du nevner har ikke jeg merket noe til. Jeg bruker kortet hovedsakelig til å ta opp tv med, ikke å se live. Til det formålet fungerer det perfekt ihvertfall. Nyttig å kunne ta opp på 2 kanaler samtidig.
    Vær ops på at dette kortet trekker litt strøm. PSU under 400W anbefaler jeg ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •