imon vfd og mce fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

imon vfd og mce fjernkontroll

Jeg har microsoft sin mce fjernkontroll, fungerte utmerket, men når jeg installerte imon vfd virker den ikke lenger. Har lett mye på nettet, og det kan se ut som (fra Aaron Stebner sin blogg) at den siste IR-enheten som installeres er den eneste som får sende signaler til IR-driveren. Har prøvd å fjerne det jeg tror er mce fjernkontrollen under enhetsbehandling, men det fungerer ikke. Noen som har noen ideer? Skal bare bruke imon vfd for å vise tekst, bruker den sammen med frontview fra medie center magic.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å svare meg selv i tilfelle noen lurer på det samme en gang: jeg har søkt mye på nettet, sent mail til utviklerne hos Microsoft og Soundgraph, men ikke fått noe svar. Tolker dette som at jeg ikke vil like svaret Derfor kikket jeg litt nøyere på denne imon-fjernkontrollen. Bare man svitsjer over til keyboard, slik at ikke man flytter en muspeker i mce-vinduet, så fungerer den jo bra, og har noen hurtiglinker. Da gleder jeg meg bare til å se hvordan den fungerer med Logitech Harmony 895 og wireless to pc/usb overgangen...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KH
    For å svare meg selv i tilfelle noen lurer på det samme en gang: jeg har søkt mye på nettet, sent mail til utviklerne hos Microsoft og Soundgraph, men ikke fått noe svar. Tolker dette som at jeg ikke vil like svaret Derfor kikket jeg litt nøyere på denne imon-fjernkontrollen. Bare man svitsjer over til keyboard, slik at ikke man flytter en muspeker i mce-vinduet, så fungerer den jo bra, og har noen hurtiglinker. Da gleder jeg meg bare til å se hvordan den fungerer med Logitech Harmony 895 og wireless to pc/usb overgangen...
    Hei!

Har du funnet ut hvor bra det fungerer med harmony? Jeg vurderer nemmelig samme løsning selv, altså å bruke harmony i stedet for imon fjernkontrollen. Jeg har lest flere steder at folk har problemer med å få universalfjernkontroller til å fungere i stedet for imon-fjernkontrollen.

Jeg har selv prøvd å lære opp min universalfjernkontroll som fulgte med receiveren min (yamaha vxr750), med blandet suksess. Den lærer signalene, og klarer å sende, men det virker som om den er vedlig labil, og når jeg trykker på en knapp blir det ofte registrert som to trykk osv.

Håpet er at dersom jeg kjøper en harmony895 så vil det virke, men skal jeg bruke 1900 kr på en fjernkontroll så må jeg også vite at den faktisk fungerer.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal hente 895 på posten i dag, men denne saken som skal kobles til pc er en egen mottaker jeg foreløpig bare har sett til salgs hos ps data. Den kommer ikke før i juli en gang, skal skrive om det fungerer da.

To be continued...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0