Skaleringsprog til HTPC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skaleringsprog til HTPC?

Har en CRT koblet mot en kraftig HTPC. kan dere anbefale noen skaleringsprogrammer til skjermkortet mitt (GF6800U) Hva er NVIDIA PureVideo decoder BTW? Har en del hd filmer, trur det er 1080i og blir vel bedre om jeg skalerer den til 720p eller? Takker for gode svar...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,049
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xionoland
    Har en CRT koblet mot en kraftig HTPC. kan dere anbefale noen skaleringsprogrammer til skjermkortet mitt (GF6800U) Hva er NVIDIA PureVideo decoder BTW? Har en del hd filmer, trur det er 1080i og blir vel bedre om jeg skalerer den til 720p eller? Takker for gode svar...
    Kan du ikke velge dette i grafikkmenyen for skjermkortet ? Akkurat denne friheten er jo noe av fordelen med HTPC.

Intermediate Per Thomas sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xionoland
    Regner med at du iallefall bruker FFdshow.. anbefaler deg å lese Mastiff sin guide på Hardware.no

mange fine tips og triks der..

lykke til..

pt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •