Kanaler forsvant fra EPG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kanaler forsvant fra EPG

For et par dager siden ble plutselig mange av kanalene borte fra EPGen. Bor i Oslo. Noen andre som har dette problemet? Kan søke inn kanalene på nytt og kan da velge mellom Unknown analogue cable, unknown digital cable og UPC cable. Siden jeg har Telenor regner jeg med at jeg skal velge unknown. Men jeg får inn masse ukjente kanaler, og bare EPG info på noen få kanaler. TV2 for eksempel blir det ikke noe EPG info for. Hva skjer?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut av det...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fortell....

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mistet også mappingen mot EPG for et par dager siden. På de fleste kanalene sto det "Ingen data tilgjengelig" og jeg måtte mappe disse kanalene opp mot sine respektive kanaler i EPG på nytt. Skal ikke være nødvendig å søke opp kanalene på nytt.

Merket da at endel forhåndsprogramerte opptak ble borte så det måtte jeg legge inn på nytt. Er nok avhengig av en oppegående EPG for at programmerte opptak skal fungere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nok sammenheng med oppgraderinger hos MS for tiden. Ser blant annet at UPC Oslo når har mulighet for "mapped" - andre tjenestetilbydere som er tilgjengelig etter postnummer rundt omkring i det ganske land nå?

Å konfigurere med UPC "mapped" var forørvig en drøm - MCE slipper å søke gjennom kanalene, og samtlige kanaler har guideoppføringer fra starten av. De som ikke har noen guide, er lagret med navn. Alt man trenger å gjøre er å endre kanalrekkefølge slik man vil ha det.

Tydelig at MS er i ferd med å gjøre dette enklere for oss, så følg med på oppgraderinger

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •