bistand til konfigurering av imon mot mce

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bistand til konfigurering av imon mot mce

har et silverstone lc 16(?) kabinett med fjernkontroll og display, men imon-sw er så buggy at det halve kunne vært nok. lurer på om noen har erfaring med

a: å sette opp fjernkontrollen slik at den funker mot mce (hurtigtast for tv/dvd/video/musikk, piltaster volum og play stop etc) evt slik at hurtigtastene på frontpanelet funker mot mc (volum og play stop etc)

b: få panelet i front til å vise tv-kanal, filmtittel, programnavn e.l. evt scrolle artist/album/sangtittel?

er takknemlig for alle forslag.

har testet hurtigtaster (play og pause) men de fyrer opp powercinema i tillegg til å fx pause mce.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har samme kabinett, men benytter meg av windows fjernkontrollen da jeg likte den bedre enn den andre..

ang displayet så lastet jeg ned de nyeste driverne og det viser nå kanal, program, artist og sangtittel alt ettersom hva som blir avspilt i mce.. rimelig plug'n play hos meg..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spr0cket
    a: å sette opp fjernkontrollen slik at den funker mot mce (hurtigtast for tv/dvd/video/musikk, piltaster volum og play stop etc)
    Dette skal skje automatisk. Har du installert de nyeste iMon driverne (v.4.51.0202)? Skjekk også gjerne at programmet "XPMediaCenter" er lagt til med korrekte snarveier under iMon Setup og arkfanen "Program CMD."

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •