hvordan enklest få pc til stue??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvordan enklest få pc til stue??

Skal til innkjøp av lcd 40" nå.. i den anledning kunne jeg tenkt meg å hatt surfemuligheter,bilde/lyd fremvisning og helst kunne spilt av noen hd filmer og andre bildeformater. MEN, har ikke noe særlig peiling på data! Derfor lurer jeg på om noen kunne tipset meg om en lur løsning og fått dette til. Kunne kanskje tenkt meg å brukt Mediacenter som plattform så kona og får dette til.Jeg har fra før en stasjonær pc med ok specs i et annet rom. Lurer derfor på: best å bruke den som en "base" og streame alle filene inn i stuen på et vis (har og lyst og kunne ha et tastatur i stuen for surfing osv)? Eller er det bedre og kjøpe/lage en liten stue pc?(synes dette virker litt avansert i forhold til viftestøy osv) Eller kanskje er den nye Minimac noe for meg? Kunne og tenkt meg opptaksmuligheter,men om det skjer gjennom en maskin eller Dvd opptaker kommer jo an på hva dere anbefaler,hehe... Som dere skjønner trenger jeg ingen heftig spillmaskin, men helst noe plug&play aktige greier. Som dere og sikkert skjønner er jeg veldig usikker og ikke så veldi kompetent på dette så veldig glad hvis noen kan hjelpe meg med dette??
    Har lest mye her på forumet men ikke funnet løsningen.. har vurdert alt fra Snazio til xbox, men da har jeg vel ikke surfe muligheter osv..?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er klart best å ha en media-center i stuen. Eventuelt du har en lang kabel for lyd og bilde sånn at pcen kan stå i et annet rom. Man får kjøpt DVI kabler på 15 meter, ellers må man da ha trådløst (Bluetooth) tastatur/mus fra Logitech Desse funker kjempebra og da anbefaler eg diNova.
    Et alternativ til er en Media Center Extender fra Linksys men da tror eg ikke du får surfet - men se på linken eg gav deg så kan du lese mer om det, ganske utfyllende materialer på den sida.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •