DivX filmer låser seg etter 1 times avspilling

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DivX filmer låser seg etter 1 times avspilling

Hei!
    Jeg har problemer med divX avspilling i MCE 2005. Bruker divX 6.1 codec og ripper dvd'er med dvd decrypter/autoGK. Alt annet virker upåklagelig, men divX filmene låser seg etter 1 time og noen sekunder og jeg må reboote maskina. Mpg filmer spilles av som de skal.

Tenkte at dette kanskje hadde noe med at jeg bare har 512MB minne, men mpg filmene virker jo fint.

Noen som har en løsning?

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er fristet til å skrive; kjøp deg orginalutgaven på DVD i stedet........ (Har ikke mye til overs for Divx. Kvalitet suger, og i de fleste tilfeller er det vel ikke helt lovlige utgaver som det tittes på i dette formatet...)

Men når det gjelder problemet ditt så vet jeg desverre ikke hva som kan være feil.

(Beklager, og skjønner at jeg sikkert får kjeft for useriøst svar, men klarte ikke dy meg..)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Goli4th
    Hei!
    Jeg har problemer med divX avspilling i MCE 2005. Bruker divX 6.1 codec og ripper dvd'er med dvd decrypter/autoGK. Alt annet virker upåklagelig, men divX filmene låser seg etter 1 time og noen sekunder og jeg må reboote maskina. Mpg filmer spilles av som de skal.

Tenkte at dette kanskje hadde noe med at jeg bare har 512MB minne, men mpg filmene virker jo fint.

Noen som har en løsning?
    Fjern DivX codecen. Legg inn xVid codec'en istede. Og la den ta seg av DivX'ene.

http://www.xvid.org/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •