Touch-skjerm setup

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Touch-skjerm setup

Ha HTPC med separat touchscreen og vil gjerne ha software permanent på denne (f.eks Meedio) med video/dvd/bilder på sekundær skjerm/projector. Bruker et Nvidia 6600 skjermkort med DVI/VGA/S-video utganger.Har noen erfaring med dette? Ev. hva slags SW a la Meedio kan brukes, ev. er bedre? Skal jeg benytte Dualview med extended desktop eller....
    Input mottas med takk!

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    eg har satt opp meedio med ein 8" touch for ei stund tilbake. du kan i instillingene til meedio velge på korleis skjerm du vil at menyen skal vises etter det eg hugser. eg satt opp med både touch og fjernkontroll som gjordet at eg klona bildet slik at ein kunne sjå menyen på tven/prosjektor også. men som sagt så er det mulighet for å velge korleis skjerm du vil sjå menyen på

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Touch-skjerm

Jeg vet at man kan starte Meedio på vilkårlig skjerm, men hvordan holde Meedio el. tilsvarende meny på touch skjermen uten å bli "overtatt" av video/dvd/bilde output?

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du tenker på at menyen ikkje skal forsvinne men ikkje skal vere synlig på skjermen som viser filmen? har kun brukt ati sin kort og der er det noko som heiter cinema mode som gjer at du kan vis film i fullskjerm på tv/pj og har vanlig avspillings modus med programvaren oppe på den andre. då kan du f.eks legge ned spilleren og surfe vg mens du ser på film på den andre skjermen. usikker på om eg forstod deg rett :s nvidia har garanter tilsvarende funskjon...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •