MCE: Mulig å navigere i ulike musikk mapper?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MCE: Mulig å navigere i ulike musikk mapper?

Er det mulig å navigere i forskjellige mapper når man er i musikk delen av media center, dette på samme måte som man kan gjøre i Video delen. Jeg kan kun se mulighet for å legge til eller fjerne mapper, men alle mapper blir jo bare slått sammen til et felles område for navigering. Det tar dessuten utrolig lang tid å navigere hvis man legger til for mange album/sanger.

Derfor vil det beste vært om man enkelt kunne navigere mellom ulike mapper. Dessuten er det utrolig upraktisk å slette sanger når mapper først er lagt til overvåkning, såvidt jeg har funnet ut kan man kun slette en og en sang/album.

Mulig dette ble litt klønete forklart, men noen som kan hjelpe?

Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig den lille app'en som diskuteres her kan gi det du er ute etter. Funker hvertfall fint hos meg for å unngå den tidvis iditotiske filbehandlingen i MCE :grin:

http://avforum.no/forum/generell-htpc/30358-plugin-alternativ-organisering-av-musikk-mce.html

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snooky
    Mulig den lille app'en som diskuteres her kan gi det du er ute etter. Funker hvertfall fint hos meg for å unngå den tidvis iditotiske filbehandlingen i MCE :grin:

http://avforum.no/forum/generell-htpc/30358-plugin-alternativ-organisering-av-musikk-mce.html
    Takk, det funka jo fint etter litt installeringsproblemer! Mye bedre enn MCE sin kategorisering av musikk :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •