UPC STB og bilde ut i MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

UPC STB og bilde ut i MCE

Jeg sliter med å få riktig format på utsignalet fra en UPC STB. Denne har kun scart utgang og jeg har forsøkt meg med en scart-> s-video kabel, men får bare et dårlig svart/hvitt bilde.

Har sett noen nevner noe om innstilling i codec, men hvor? Bruker Nvidia PureVideo og et Hauppage PVR-150 MCE.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Madmax33
    Jeg sliter med å få riktig format på utsignalet fra en UPC STB. Denne har kun scart utgang og jeg har forsøkt meg med en scart-> s-video kabel, men får bare et dårlig svart/hvitt bilde.

Har sett noen nevner noe om innstilling i codec, men hvor? Bruker Nvidia PureVideo og et Hauppage PVR-150 MCE.
    Scart til S-video funker ikke på UPC digital dekoder, mener å ha lest det et eller annet sted på forumet. Det funker iallefall ikke på min Motorola digital dekoder. Kjører Scart fra UPC med overgang til kompositt inn i TV kortet på media center PC. Får et helt greit bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okey, da skal jeg prøve det.

Jeg har nettopp fått min VGA til Scart til min crt tv til å fungere (mye tweaking i Powerstrip). Det hjalp veldig på bildekvaliteten for meg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •