Nvidia PureVideo kjøp

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Newcomer Prowler sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nvidia PureVideo kjøp

Hei,

Leter litt etter denne og lurte på om noen kan anbefale en nettbutikk hvor det er enkelt å handle denne?

Jeg har decoderen ferdig installert (Trial), og ønsker kun å betale for å få lisensen på en enkel måte, men jeg kan ikke si den er så enkel å finne i kjente web shopper..

mvh

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem, har lastet ned Trial-versjonen,men når man prøver å kjøpe en lisens-kode kommer det kun opp en melding om at den er kun tilgjenglig i USA !!! Helt på trynet av Nvidia spør du meg !! At et sånt selskap skal totalt ignorere sine kunder i Europa og resten av verden er mildt sagt kritikkverdig !

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, må si det er litt merkelig. Så forresten at siden (shopping) ikke var tilgjengelig hos www.nvidia.com i dag. Det kan bety at de oppgraderer for kunder utenfor USA/Canada (det stod en notis om at dette kommer snart)

Uansett, så har jeg ikke lykkes i å finne en leverandør utenom denne siden, dvs at jeg ikke ønsker å vente til jeg får en pappeske fra et annet land med masse frakt osv. Ønsker kun å få lisenskoden i en e-post..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hallo!!!
    På Nvidia.com er det link til International sites! Klikk UK, let opp PureVideo og kjøp!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TH
    Hallo!!!
    På Nvidia.com er det link til International sites! Klikk UK, let opp PureVideo og kjøp!
    Har du gjennomført et kjøp her?
    Var godt i gang når jeg skjønte at jeg måtte betale mye for frakt osv. har referert litt til det i start av tråden, derfor spørsmål om det er noen som er litt mer tilrettelagt for kjøp av software som kan lastes ned.

/t

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå står det på nvidia.com at nettbutikken ikke åpner igjen før 15. februar. Får ihvertfall håpe at det betyr at det blir gjort forandringer i positiv retning.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Butikken på nvidia.com er nå åpen igjen - et par dager tidligere enn annonsert.
    Men dessverre bare med levering til USA og Kanada :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

fra nvidia customer care:

prøvde også å kjåpe fra nvidia.com, ga opp og sendte dem en mail. her er svaret:

We apologize but the NVIDIA Store can only accept orders from US and Canadian customers at this time. UK & European customers can now purchase the decoder from SCAN.
    http://www.scan.co.uk/Products/Produ...ilterKeywords=
    Please check this site periodically for updates regarding International order availability.

http://store.nvidia.com/service.asp?section=10

Thank you for your patience.

-men har satset på theatertek med inkludert nvidia dekoder istedet (mer for pengene tror jeg)

Intermediate svennand sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det slik å forstå at purevideo er ett program? til geforce serien skjermkort?

og i så tilfelle krever de betaling for programvare som burde fulgt med skjermkortet for å få utnyttet det 100%????

bare meg som blir litt frista til å laste det ned ulovlig???

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PureVideo er video-dekoder (DVD & HD) spesielt tilpasset for GeForce-kort men fungerer med andre kort også. Er forsåvidt enig med at deler av den burde fulgt med gratis, men på den annen side inkluderer det jo også DD og DTS-dekoder og det er vel kanskje ikke noen selvfølge at det følger med et skjermkort. For de som trenger funksjonaliteten i TheaterTek er det nok verdt å legge i de ekstra kronene i forhold til PureVideo.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tman
    prøvde også å kjåpe fra nvidia.com, ga opp og sendte dem en mail. her er svaret:

We apologize but the NVIDIA Store can only accept orders from US and Canadian customers at this time. UK & European customers can now purchase the decoder from SCAN.
    http://www.scan.co.uk/Products/Produ...ilterKeywords=
    Please check this site periodically for updates regarding International order availability.

http://store.nvidia.com/service.asp?section=10

Thank you for your patience.

-men har satset på theatertek med inkludert nvidia dekoder istedet (mer for pengene tror jeg)
    Prøvde meg her først jeg også, men jeg ble så usikker på resultatet at jeg avbrøt bestillingen. For meg så så det ut som om de kom til å sende noe i posten + prisen som ble en del dyrere enn det allerede er.

Jeg har også vurdert TT sin med decoderen inkludert, mulig jeg gjør det i stede.

Takker for tilb.meldinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennand
    er det slik å forstå at purevideo er ett program? til geforce serien skjermkort?

og i så tilfelle krever de betaling for programvare som burde fulgt med skjermkortet for å få utnyttet det 100%????

bare meg som blir litt frista til å laste det ned ulovlig???

Nei, Purevideo er nvidia sin Mpeg dekoder. Ingen gir bort denne gratis da alle lisensierer teknologien fra de som sitter på patentet til Mpeg. Mange bundler den med skjermkort og DVD spiller software. Men prisent til den softwaren er da baket inn i det andre du kjøper.

Men nvidia sin har siden de gav den det nye navnet Purevideo kommet frem som en av de bedre der ute, og er definitivt verdt de få hundre kronene man må gi for den.

AKIRA

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •