Pc til LCD-tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Pc til LCD-tv

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thumbs up Pc til LCD-tv

Jeg har kjøpt en lcd-tv Philips 37" PF5320. Denne har jeg forsøkt å koble opp mot min Pc via DVI inngangen på mitt skjermkort Radeon 9800 pro. Det startet med at windows kom opp på tven men ikke pc-skjermen. Gikk inn på skjerm på kontrollpanelet for å endre oppløsning. Men da var det slutt på signaler inn på min Tv. Pcen finner ikke lenger min lcd-tv. Hva har jeg gjort galt????? Gikk inn på innstillinger på skjerm deretter avansert og visning. Og der var ingen LCD-skjerm :neutral: :neutral:Kan jeg ha ødelagt DVI-kabelen???

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper DVI-inngangen er myntet på DVD-spillere med DVI, ikke PC. Sjekk manualen, jeg antar du er nødt til å kjøre med VGA for å få bilde med PC. Ingen uvanlig problemstilling dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den beste driveren for å kjøre flere skjermer med 9800 pro har jeg erfart er den driverversjonen du ikke behøver netframework for å kjøre. da vill du lettere kunne konfigurere skjermene under visning når du går inn i kontroll panelet. Da vill du også kunne bytte mellom skjermer ved å høyreklikke på ATI ikonet på oppgavelinjen. Har tv'n dvi inngang skal det ikke være noe problem å bruke dvi utgangen på skjermkortet. Hvis den har RGB inngang må du sette DVI utgangen på skjermkortet til å kjøre RGB signal. Det går som regel greit å kjøre 2 skjermer samtidig. Men det fungerer ikke altid like greit.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •