Live TV via UPC STB

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Live TV via UPC STB

Noen som har fått dette til å virke bra? Jeg har nå prøvd div. løsninger, men ikke noe som fungerer tilfredstillende. Har bl.a prøvd med scart til s-video, men fikk da bare et dårlig svart/hvitt bilde.

Til min store overraskelse fungerte bytte av kanaler fra MCE bra etter å ha lært opp fjernkontrollen manuelt. Det hjelper lite når bilde blir så dårlig

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Madmax33
    Noen som har fått dette til å virke bra? Jeg har nå prøvd div. løsninger, men ikke noe som fungerer tilfredstillende. Har bl.a prøvd med scart til s-video, men fikk da bare et dårlig svart/hvitt bilde.

Til min store overraskelse fungerte bytte av kanaler fra MCE bra etter å ha lært opp fjernkontrollen manuelt. Det hjelper lite når bilde blir så dårlig
    Hvis du har UPC digital dekoder går det ikke å koble til med Scart via s-video. Jeg har UPC digital dekoder og har koblet til med Scart via kompositt til TV kort. Kvaliteten på TV bildet er akseptabel. Skulle du ha problemer med lyden hvis du har hauppage PVR500 kort se denne linken:

http://avforum.no/forum/generell-htpc/32354-rlig-lyd-live-tv-trenger-hjelp.html

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jo, jeg mener det fungerer

Jeg har UPC digitaldekoder, og i menyen så kan du velge om du skal sende kompositt eller S-Video gjennom scarten....! Blir ganske mye bedre med S-Video

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gromkaellen
    Jeg har UPC digitaldekoder, og i menyen så kan du velge om du skal sende kompositt eller S-Video gjennom scarten....! Blir ganske mye bedre med S-Video
    Hvilken type dekoder har du? Motorola?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •