Pinnacle MediaCenter og norsk EPG

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pinnacle MediaCenter og norsk EPG

Hei,

Jeg kjøpte nylig Pinnacle 100e USB2 PCTV, og førsteinntrykket er bra, men jeg savner norsk EPG.

Jeg har så vidt lest om MediaPortal og lignende - er det noen her som har erfaringer med Pinnacle MediaCenter? (som i: kan jeg få norsk EPG inn i den programvaren?)

Eller har dere andre tips/råd om hvordan jeg kan få norsk EPG?

Og, kanskje enda viktigere, hvis man først får satt opp norsk EPG (være seg med MediaPortal eller annet) - kan man da velge "Ta opp hele serien" på f.eks. Lost, og _stole_ på at alle episoder blir tatt opp?

Setter stor pris på enhver tilbakemelding.

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det aller enkleste jeg har prøvd er Windows MCE, og det utklasser alle de andre EPG løsningene jeg har prøvd. Jeg har ikke prøvd MediaPortal på lenge, så det kan ha blitt bedre enn det en gang var. ShowShifter er rimelig grei å få til med norsk EPG (og o2grabber) men den takler ikke serier som du etterlyser.

Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MCE er vel den programvaren som er enklest, og lettest oppfyller dine krav med serie opptak.

Har prøvd de fleste når det gjelder Mediacenter software (meedio, mythTV, Showshifter, MyHTPC, Mediaportal, MCE + flere)

Kjører nå MCE, og der slipper du unna ganske mye "klur" når det gjelder EPG. Dette er vel den eneste løsningen som selv far (kanskje mor...??) forstår å sette opp...

Annbefaler MCE på det varmeste.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •