tv fryser med pvr500 og amd dual core

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tv fryser med pvr500 og amd dual core

Hei,

Jeg har problemer med Media Center.

Jeg kjøpte rett for jul en HP Pavilion w5296 og installerte OEM XP MCE. I tillegg sette jeg inn Hauppauge PVR500 MCE tv kort.

HPen har følgende konfig: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no...-65364029.html

Problemet er at tv fryser etter 2-5 min. Dette er sannsyligvis et driver problem men jeg har ikke klart å løse problemet.

Har noen hatt lignende problem?

Alternativt: er det noen som er ekspert på området som er villig å komme og fixe problemet (mot betaling selv følgelig)?

Hjertelig takk!!
    Arnar

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei,

Jeg har nylig hatt en sak mot Hauppauge relatert til et standby problem på PVR500, og han bekreftet at det var problemer med AMD dual core:

"It is a known issue brought to our attention within in the last two weeks. It seems to be related to system that only have Dual core AMD processors. The engineers are looking into specifically because the drivers are WHQL certified and Microsoft should have tested that option before certifying them.

Regards,
    Jerry Henriquez
    jhenriquez@hauppauge.com
    Technical Support
    Hauppauge Computer Works
    New York"

Dette skjer kun når jeg bruker standby (S3), og har begge tunerne enablet. Med en gang jeg disabler den ene tuneren funker det fint. Playback har jeg ikke slike problemer med (i alle fall ikke frys)

Det er ikke utenkelig at det er en variant av dette issuet du opplever, har du prøvd forskjellige MPEG2 decodere og Hauppauge drivere ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •