IR Hardware not Found:/

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

IR Hardware not Found:/

Etter jeg innstallerte HIP og egne drivere for fjernkontrollen, vill ikke LIVE TV fungere. Trykker jeg på LIVE TV: Kommer feilmelingen:

Unsupported Format
    " The tuner hardware deos not support the TV format for your contry or region code. Ensure that you have the correct country or region code selected in Windoes Settings and that the tyner hardware supports that country regions TV format "

Jeg prøvde da etterpå å sette opp TV signale igjen fra setup menyen i MCE, og den finner TV singal å den rette utgangen. Jeg velger next og da kommer møkkameldingen opp " IR hardware not found" .. og med dette vil den IKKE gå videre, dvs får ikke lagre regionsinnstillingene for TV. Den avslutter setupen uten å lagre noe.

Reinnstallere jeg til orginaldriverene til Microsoft fungere alt som normalt, men jeg vil bruke HIP/Girder... noen ideer? Fra mitt synspunkt skal det fungere om jeg klare på en eller annen måte å sette en "Norway" på regionskode og lagre det

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    235
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hadde også problem at jeg ikke fikk satt opp force tuneren min med digital tilkopling til tv kortet. Det visste seg at den innebygde ir'en ikke støttet mce (IMON fra Soundgraph). Jeg prøvde å legge ut forespørsel på forumet deres men fikk til svar vent, vi fikser det kanskje. Ikke godt nok for meg, så jeg gikk ut og kjøpte Microsoft sin ir med fjernkontroll. Koplet det til og voila alt funka utmerket. Hold dere unna IMON som blant annet følger med Silverstone kabinett hvis dere er ute etter 100% støtte i MCE.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •