Krise krise, treng hjelp fort! Sjå spørsmål nederst i tråd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Krise krise, treng hjelp fort! Sjå spørsmål nederst i tråd

Skal til å kjøpe meg HTPC, og he stressa omkring på bruktmarkedet i fleire veker no. Idag fekk eg endeleg tilslag på ei med bra hardware, og rett før eg sendte bekreftelsen til han, fekk eg tilslag på enda eit tilbod. Treng hjelp om kven av desse som er beste kjøpet. Resten av komponentane kjøper eg nytt.

Tilbud 1:
    1.00 118255 Asus P4P800/DELUXE Hovedkort S478/800mhz
    I865PE,SATA,LYD,ATA133, GbLAN, Firewire

1.00 118463 Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 256MB
    AGP, ATI 9800PRO, DVI, TV-Out, Retail

Intel Pentium 4 - 3.0Ghz Socket PGA478
    PC800, 512KB cache, Boxed inkl. vifte

1.00 120859 Corsair XMS TWINX PRO4000 1024MB
    Kit w/two matched CMX512-4000PRO DIMMs

Tilbud 2: (som eg heller mest mot)
    CPU:
    * Intel 3.2 Ghz Cpu socket LGA 775 m/god vifte

HK:
    Msi i915 Hk Neo2 Platinum [ Intel® 915P Chipset

RAM: 512mb Corsair ValueSelect DDR2

SKjermkort:
    Abit Radeon X600PRO-Guru 256MB DDR PCI-E PCI Express, Tv-Out/DVI
    Thermaltake heatpipe installert.

Vil også ha litt tips på resten av komponentane eg skal ha:
    *Kabinett er nesten heilt bestemt(dvs 99,9%), Thermaltake mozart(dette er jo berre råstilig)
    *Strømforsyning: Nesten bestemt meg for MIST 500w, men lurer på om det vil utgjere noko om eg velger ein litt svakare MIST-modell? Feks 420w, denne kostar ca. halvparten.
    *Minne:Her kjøper eg nok ei identisk brikke til snart for å få utnytte dual-channel
    *Harddisk: Kjøper nok Hitachi deskstar 250gb som vann testen på hardware.no
    *Lydkort: Hadde nesten bestemt meg for creative soundblaster 4, men les at m-audio kan vere eit bedre valg i HTPC? Krav er 7.1 og dts.
    *Tastatur og mus: Her er eg open for løysinger. Krav er trådlaust og stilfullt.
    *DVD-brennar el. dvd-rom? Treng ein som ikkje bråkar mykje, er rask og ikkje minst stend i stil med kabinettet.

Eg er ikkje så veldig bekymra for skjermkortet per idag, då eg ikkje treng å køyre meir enn 720p. Men eg kjem nok uansett til å kjøpe eit bedre kort når eg fær eit bra tilbod for å vere klar.

Kva vifter burde eg kjøpe for å få eit bedre lydnivå på denne? Burde eg avvente for å sjå om eg likar nivået slik det er?

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta tilbud 2, så har du sjangsen til å oppgradere i fremtiden siden det er nåværende generasjon hardware, tilbud 1=gammel pc'en min omtrent

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Cellv14 der..AGP er på vei ut, jeg sliter med å få tak i 9800pro til workstationen min så jeg kan bruke den i noen måneder til.. (har 9600xt nå).. mens pci-e kort er det lett å få tak i, bah ..

Men uansett, ta alternativ 2 du

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde definitivt gått for en løsning med PCI-e.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, alt. 1 er definitivt Old News. Pluss at skjermkortet er et av de mest pain in the a$$ kortene å bruke mot HTPC, EVER, i alle fall tidligere da driverne nektet å kjøre skikkelige oppløsninger på en del LCD-skjermer osv...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wibla
    Enig med Cellv14 der..AGP er på vei ut, jeg sliter med å få tak i 9800pro til workstationen min så jeg kan bruke den i noen måneder til.. (har 9600xt nå).. mens pci-e kort er det lett å få tak i, bah ..

Men uansett, ta alternativ 2 du
    9800 Pro

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303903&cks=PRL

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då vart det til eg gjekk for tilbud 2, takk for innspel folkens

Då er det dei resterande spørsmål eg lurer på:
    *Kabinett er nesten heilt bestemt(dvs 99,9%), Thermaltake mozart(dette er jo berre råstilig)
    *Strømforsyning: Nesten bestemt meg for MIST 500w, men lurer på om det vil utgjere noko om eg velger ein litt svakare MIST-modell? Feks 420w, denne kostar ca. halvparten.
    *Minne:Her kjøper eg nok ei identisk brikke til snart for å få utnytte dual-channel
    *Harddisk: Kjøper nok Hitachi deskstar 250gb som vann testen på hardware.no
    *Lydkort: Hadde nesten bestemt meg for creative soundblaster 4, men les at m-audio kan vere eit bedre valg i HTPC? Krav er 7.1 og dts.
    *Tastatur og mus: Her er eg open for løysinger. Krav er trådlaust og stilfullt.
    *DVD-brennar el. dvd-rom? Treng ein som ikkje bråkar mykje, er rask og ikkje minst stend i stil med kabinettet.

Kva vifter burde eg kjøpe for å få eit bedre lydnivå på denne? Burde eg avvente for å sjå om eg likar nivået slik det er?

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Då vart det til eg gjekk for tilbud 2, takk for innspel folkens

1. *Strømforsyning: Nesten bestemt meg for MIST 500w, men lurer på om det vil utgjere noko om eg velger ein litt svakare MIST-modell? Feks 420w, denne kostar ca. halvparten.

2. *Lydkort: Hadde nesten bestemt meg for creative soundblaster 4, men les at m-audio kan vere eit bedre valg i HTPC? Krav er 7.1 og dts.

3. *Tastatur og mus: Her er eg open for løysinger. Krav er trådlaust og stilfullt.

4. *DVD-brennar el. dvd-rom? Treng ein som ikkje bråkar mykje, er rask og ikkje minst stend i stil med kabinettet.
    1. Kjør gjerne lavere strømforsyning, du trenger som regel ikke 500W til et par harddisker, en P4 og et "midt på treet" skjermkort. Anbefaler forøvrig så "stor" PSU-vifte som mulig, gjerne 140mm om du finner. Disse er kjempestille!

2. Skal du kjøre digital ut, er det "ett fett" hva du velger, så lenge det kan kjøre digitalt "rent" ut (uten frekvensomforming osv), og har utgangen du trenger (optisk, coax?). Anbefaler ikke de av Creative sine kort som bruker minijack-overgang til digital ut, dette er noe styr

3. Anbefaler Logitech DiNovo (nb! Ikke for laptops, den har ikke bluetooth) sterkt om du ikke har "line of sight" til maskina. Skal du kjøre MCE anbefales MCe tastaturet, det har også innebygget "muspointer" alá IBM som fungerer meget bra.

4. Ang. DVD-brenner, har selv god erfaring med lite støy på t.o.m. NEC sine så lenge du bruker AnyDVD og setter ned speeden på spillern til 1x på dvd og cd-audio.

----

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Baker
    1. Kjør gjerne lavere strømforsyning, du trenger som regel ikke 500W til et par harddisker, en P4 og et "midt på treet" skjermkort. Anbefaler forøvrig så "stor" PSU-vifte som mulig, gjerne 140mm om du finner. Disse er kjempestille!

2. Skal du kjøre digital ut, er det "ett fett" hva du velger, så lenge det kan kjøre digitalt "rent" ut (uten frekvensomforming osv), og har utgangen du trenger (optisk, coax?). Anbefaler ikke de av Creative sine kort som bruker minijack-overgang til digital ut, dette er noe styr

3. Anbefaler Logitech DiNovo (nb! Ikke for laptops, den har ikke bluetooth) sterkt om du ikke har "line of sight" til maskina. Skal du kjøre MCE anbefales MCe tastaturet, det har også innebygget "muspointer" alá IBM som fungerer meget bra.

4. Ang. DVD-brenner, har selv god erfaring med lite støy på t.o.m. NEC sine så lenge du bruker AnyDVD og setter ned speeden på spillern til 1x på dvd og cd-audio.

----
    Takker for utfyllande svar
    Då ser det ut til at også strømforsyning er bestemt, gjeng for MIST 420w, og håper den er like støysvak som 500w`ern.

Om det er minijack-overgang for å få digitalt signal gjer ikkje noko, då eg i lengre tid he brukt dette for å då 7.1 digitalt frå min bærbar med audigy zs7.1. Trur også eg gjeng for audigy 2 zs her, då dette er å finne for ca. 500 kroner rundt omkring.

Vann budrunden på ein Hitachi 400gb 7200rpm harddisk idag , men les at denne he ein del støy. Kan dermed hende eg sel denne vidare og kjøper 250 gigen som fekk skryt på støynivå med hardware.no.

Kjøper då også ein NEC dvd-brennar.

Kan sjå ut som eg sparte ein del pengar i forhold til estimatet mitt, dette ser lovande ut Om nokon andre he fleire råd, verdsett eg dette. Eg ventar til i morgon med å bestille resten av komponentane.

Intermediate Wibla sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Får sånt brukt billigere

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det meste er jo billigere i brukt tilstand.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då var alt bestilt Lista blei som følger:

*Intel 3.2 Ghz Cpu socket LGA 775 m/god vifte
    *Msi i915 Hk Neo2 Platinum [ Intel® 915P Chipset
    *2*512mb Corsair ValueSelect DDR2
    *Abit Radeon X600PRO-Guru 256MB DDR PCI-E PCI Express, Tv-Out/DVI
    Thermaltake heatpipe installert.
    *Creative audigy 4 7.1-lydkort
    *Creative diNovo trådlaust sett
    *Hitachi deskstar 400gb 7200 rpm
    *MIST 430w strømforsyning
    *Svart NEC-dvdbrenner med labelting på
    *Thermaltake mozart kabinett
    *Microsoft windows media center edition 2005 norsk

MEN, dette blir no liggande til salgs:
    Hitachi deskstar 400gb 7200 rpm, ca. 1300,-
    Abit radeon x600PRO-Guru 256 MB DDR PCI-E, går billeg, ca. 750
    Seagate ekstern harddisk 400 gb, ca. 1700,-
    Creative audigy 2 zs PCMCIA lydkort(7.1, dts osv.), SOLGT
    Prisar er utan frakt.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Satt i går og skulle innstallere media center edition 2005 norsk(jepp, eg kjøpte denne) på htpc'en min. Alt virkar som det fungerar flott, kjem inn i bios, finn både dvd-rw og hd. Men etter POST så blir berre skjermen svart. Høyrer at dvd-rw'en jobbar, og det viser også det grønne indikatorlyset. Kan dette ha noko med at eg ikkje he dataskjerm, og derfor køyrer vga-kabel til projektor? Skulle vel ikkje gjere noko det? Skal teste med dataskjerm seinare, men tenkte å forhøyre meg med dykk først.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •