TV 2 web-TV på HTPC - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Er det slik at kun Internet explorer fungerer.. Testet med flere versjoner av Opera og firefox uten det beste resultatet. Det skal nok være slik regner jeg med?
    Å programmere Windows Media Player i andre nettlesere enn IE går generelt ganske dårlig, ettersom Microsoft ikke har laget muligheter for å bruke javascript-funksjonene i WMP i disse andre nettleserne. Vi er nødt å bruke noen av disse funksjonene for å få det til å fungere slik vi vil.

Foreløpig har vi derfor bare konsentrert oss om å få det til å fungere i Internet Explorer.

Tor Erik

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    En annen ting som kan endres på: Når jeg ser igjennom de humorklippene som er gratis så står den alltid med svartskjerm når klippet er ferdig og man må trykke null for å komme tilbake. Her ville det vært fint at den hoppet automatisk tilbake og det klippet du nettopp så var markert.

Trykker man null så kommer man også tilbake til første siden (har ca 3sider med gratisklipp). Bedre at den hopper tilbake til det klippet du så slik at det var markert. Evt samme siden
    Bra at du påpekte dette. Det er helt klart lite praktisk slik det er nå, så dette må vi få endret.

Tor Erik

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rogema
    Får ikke tv 2 til å virke gjennom xbox 360 på online spothlight. NRK og andre tjenester fungerer fint. Tv 2 fungerer også på pc'n min, men altså ikke gjennom extenderen. Hva er galt?
    Det lurer jeg også på. Så snart vi får kloa i en Xbox 360 skal vi prøve å finne det ut. Det er jo ganske utsolgt for tiden, så vi må nok vente litt til.

Hvordan fungerer Extenderen sånn ellers? Er det like bra som å bruke Media Center-PC-en direkte?

Tor Erik

Active rogema sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    489
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tea
    Det lurer jeg også på. Så snart vi får kloa i en Xbox 360 skal vi prøve å finne det ut. Det er jo ganske utsolgt for tiden, så vi må nok vente litt til.

Hvordan fungerer Extenderen sånn ellers? Er det like bra som å bruke Media Center-PC-en direkte?

Tor Erik
    Ja og kjøre medicenter gjennom Xbox 360 fungerer helt fint. Kan ikke se at det er noen forskjell nei.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •