Shuttle SN25P HTPC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Shuttle SN25P HTPC

bhm,vbhmbvhm

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du hjemmekinoforsterker og skal kjøre lyden ut til denne digitalt, trenger du ikke lydkort, det integrerte holder i massevis. Skal du imidlertid bruke de analoge lydutgangene, ville jeg sett meg om etter noe annet... men bare i det tilfellet, ellers er det helt unødvendig.

Skal du kjøre TV-kort anbefaler jeg Happauge 150/500, avh. av om du trenger en eller to tunere.

Mht ram (som antageligvis er det eneste du trenger utenom tv-kort); med mindre du skal overklokke (anbefales ikke på Shuttlebokser med standard kjøling uansett), kjøp standard pc3200 ram av et godt merke.

..og så trenger du kanskje en fjernkontroll? Hvilken som lønner seg å kjøpe avhenger mer av hvilken frontend du skal bruke, om noen. Men det kan vi jo komme tilbake til...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jk,hnj,hjn,

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Når du kjøper MCE05 OEM utgave følger det ikke med noe hardware, det må kjøpes utenom. Fjernkontrollen er denne (link til komplett bare som eksempel): http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309575&cks=ACC.

Her følger det med fjernkontrollen, Ir-mottaker og 2 stk. ir-"øyne" (for styring av forsterker, sat. boks osv). Mao. alt du trenger.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Obs!

Happauge 150/500 støtter ikke avspilling direkte ut av kortet. DVS at hvis du skal spille av på en god gammeldags TV er det mye bedre å satse på Happauge 350 som har utgang med ekstremt god kvalitet. Da får du også med en veldig bra fjernkontroll!

Jeg bruker linux/mythtv men ville tro også windows-MCE'ene støtter menyer og avspilling via dette "skjermkortet"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •