Nextgentel Dårlig Routing? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye
    NGT har nå svart på mine e-mails enn så lenge. Trikset er å begynne alle meldinger med: "Nå er det fjerde gang jeg purrer på denne saken!!!" :lol:

Det er ikke umulig at NGT kan ha dårlig kapasitet på linje mot BBB. Vil tro de dimensjonerer seg kraftigere mot internic, telenor og slikt.
    Jeg har hatt NGT i 3år, men det er først etter siste oppgradering at jeg fikk hastighetsproblemer.
    Sykt irriterende, så mitt sprellopp blir "CD here i come!"

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

nextgentel

Harogsåhatt dettenoen år. har ikke hatt noen problemer.
    Untatt nå etter siste router oppdatering til versjon 8.5 nettet går nå treigt og
    jeg får adeles ikke åpnet porter i routeren lenger..

Men får svar fra kundeservice etter 2 dager, fikk da fullstendig annvisning for hvordan åpne portene,- men får bare feilmeldinger i ruteren som sier at det porten jeg prøver å åpne kresjer med tidligere innstillinger.

Ellers har jeg tidligere hatt Catch- Alt topp ! både linje og service
    Upc Alt dritt både linje og service,. hadde sikkert 50% nedetid på den.

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som NGT har gjort noen endringer.. 4,5mbit og 8mbit er borte, http://www.nextgentel.no/privat/

Skulle anta att 4500/600 kunder har blitt oppgradert til 6500/750.. Personlig har jeg over 500kb/s, spesiellt på natta.. Go nextgentel!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine erfaringer:

NextGenTel: har hatt i over 1 år nå, har (de få gangene jeg har sjekket det) hatt rett i overkant av båndbredden jeg betaler for. Hadde problem med routeren en gang, tok vel 30-40 min å komme igjennom, men han jeg snakket med var veldig hjelpsom og klarte å finne ut av det etter 1 minutt. Fikk ny router i posten etter et par dager, alt fungerer fint nå. Merker ikke noen forskjell i forhold til jobben (217889947237Mbit linje) unntatt på nedlasting selvfølgelig.

UPC: hadde dette i litt over 1 år, hadde vel rundt 90% oppetid (dette er ikke overdrevet). I perioder måtte jeg ta strømmen på boksen 10 ganger om dagen for å komme på nett. Ingen forståelse for min frustrasjon på kundeservicen dems, ingen refusjon. "Vi er klar over problemene, det blir bra snart". En kammerat har UPC og hadde litt av de samme problemene som meg i begynnelsen, men det funker utmerket for ham nå.

Bluecom: lang ventetid på kundeservice, ellers helt topp. Hadde BC i et par år.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •