Flere TV-kort i MCE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active cocazulu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Flere TV-kort i MCE

Jeg monterte idag inn et TerraTec DVB-T 1400 i htpc'n min. Fint og flott. Fra før har jeg et Hauppauge PVR-350 som jeg har brukt hittil. Så til sakens kjerne, jeg skulle gjerne fått søkt frem kanaler fra begge kort, men får jo ikke velge både kabel og antenne når jeg velger søk etter nye "services". De gamle kanalene mine forsvant når jeg søkte frem fra DVB-T-kortet.

Så, er det mulig å ha både kabel og antenne via to forskjellige kort, eller er jeg låst til ett av dem?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessverre støtter ikke MCE to forskjellige kort. To analoge kort går fint, to digitale kort går fint, men ikke et digitalt og et analogt. Skuffelsen var total da ikke MS hadde sørget for dette i Rollup2. Det er imidlertid en løsning, nemlig Hauppauge HVR-1300 som støtter både analoge signaler og DVB-T på et og samme kort. Har dette i maskinen min nå, men har ikke fått sjekket det ut enda.

Active cocazulu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var det jeg fryktet ja. Du får komme med en evaluering av HVR1300-kortet når du har fått testet det ut. Imens velger jeg å leve med de 4 kanalene jeg får via DVB-T-kortet, da jeg syns de er såpass bedre i kvalitet enn via analog kabel fra CD.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •