Lyd kort til pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lyd kort til pc

Hei igjen..

Jeg skal se litt på lyd kort til pc som jeg skal bruke kopple opp mot stereoen, jeg tenker da på ett 2:1 kort (kun stereo) kortet må være kompirtabel med win xp og ha det som er av utganger, fjærnkontroll er jo oxo bra damen ikke noe must,må kunne kopplest rett inn på for-for-forsterkeren via phone kontakter, 24bit\192khz..kan noen som har erfaring komme med ett forslag til ett lyd kort som holder va det lover? har ikke peiling på dette , men kom bare med innsalg for dem som bruker pc som avspillings medium..

mvh

Wolfer

Active Cellv14 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er en forforforsterker?, jeg vil anbefale ett av Terratec sine kort eller den nye Xtreme Fidelity fra Creative. Det jeg vil anbefale er PC-Dac(jo bedre des bedre)-forforsterker.
    Terratec takler vokaler kjempe godt, mens creative har mere bass, har ikke hørt på de nye da vel å merke.

Active wolfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cellv14
    Hva er en forforforsterker?, jeg vil anbefale ett av Terratec sine kort eller den nye Xtreme Fidelity fra Creative. Det jeg vil anbefale er PC-Dac(jo bedre des bedre)-forforsterker.
    Terratec takler vokaler kjempe godt, mens creative har mere bass, har ikke hørt på de nye da vel å merke.
    for-forsterker da

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •