Hvordan Koble Fujitsu scaleo C til plasma, satelitt tuner og surround anlegg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan Koble Fujitsu scaleo C til plasma, satelitt tuner og surround anlegg.

Hei

I går fikk jeg min multimedia PC fujitsu siemens scaleo C med norsk mediasenter. PCen skal kobles til en plasma LG RZ-42PY10. Samtidig har jeg tv signalene via parabol og Strong 8700 Til slutt har jeg et Harmon Kardon surround anlegg. Hvordan skal jeg få koblet disse best mulig sammen?

PCen og Plasmaen har DVI utganger. Etter som jeg har skjønt er DVI bare bilde og ikke lyd, Hvordan får jeg koblet lyd både til TV og stereoanlegget?

Strong 8700 tror jeg har VGA kobling.

Er det noen som vet hvordan det best kobles eller har noen gode linker så settes det stor pris på.

Vestfolding

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av vestfolding
    Hei

I går fikk jeg min multimedia PC fujitsu siemens scaleo C med norsk mediasenter. PCen skal kobles til en plasma LG RZ-42PY10. Samtidig har jeg tv signalene via parabol og Strong 8700 Til slutt har jeg et Harmon Kardon surround anlegg. Hvordan skal jeg få koblet disse best mulig sammen?

PCen og Plasmaen har DVI utganger. Etter som jeg har skjønt er DVI bare bilde og ikke lyd, Hvordan får jeg koblet lyd både til TV og stereoanlegget?

Strong 8700 tror jeg har VGA kobling.

Er det noen som vet hvordan det best kobles eller har noen gode linker så settes det stor pris på.

Vestfolding
    Jeg bruker en jack til jack kabel for lyd til tv`n, dvs mellom lyd porten på hovedkortet og tv`n (jeg har også LG plasma).
    Så bruker jeg coax ut gangen på hoved kortet til lyd på forsterkeren.
    Dette funker fint for meg.
    Hvordan du skal koble parabolen vet jeg ikke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •