HTPC og lydproblemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile HTPC og lydproblemer

Hei. Det har seg slik at jeg kjører lyden digitalt via coax fra pc til min forsterker. Lydkortet mitt er et billig kort kjøpt på Clas Olsen da jeg ikke fant andre coax kort (SPDIF og avstand funket ikke). Det store problemet er at etter 3-4 min (varierer veldig) kino titting så klikker lyden og dette fører også til at avspillingen stopper.

Er det noen som har vært borti samme problemet? Er ufattelig kjipt når man sitter i god-stolen med colaen i hånden og lyden klikker.

Hjelp motas med stor takk!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres ut som et driver problem, ville hentet ned nyeste drivere og kanskje prøvd annet dvd avspiller også, for all del IKKE bruk windows media player. skaff deg windvd eller no.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av n0stra
    høres ut som et driver problem, ville hentet ned nyeste drivere og kanskje prøvd annet dvd avspiller også, for all del IKKE bruk windows media player. skaff deg windvd eller no.
    Tusen takk for raskt svar. Jeg mistenkte også at det kunne være et driver problem og har prøvd å oppdatere det som er av drivere. Problemet er at vi snakker om et clas olsen kort så det er ikke akkurat Creative vi snakker om. Prøvd både windvd og powerdvd.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når vi først er inne på det.. nOen som kan anbefale et bra og billig coax kort?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

du kan jo kjøpe det jeg har brukt hittil

Du kan jo få kjøpe mitt soundblaster live! med ekspansjonskort med coax både inn og ut. Gullplugger osv.

Trenger ikke mer enn ca 300 kroner for det, selv om det kosta meg 2000 den gang jeg kjøpte det

Trenger det rett og slett ikke da det fulgte med et ganske ok innebygd på hovedkortet jeg nettopp shoppa til et par tusen.

Det er med phono plugger og ikke minijack hvor man må drive å ha mono minijack til phono overgang.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo få kjøpe mitt soundblaster live! med ekspansjonskort med coax både inn og ut. Gullplugger osv.

Trenger ikke mer enn ca 300 kroner for det, selv om det kosta meg 2000 den gang jeg kjøpte det

Trenger det rett og slett ikke da det fulgte med et ganske ok innebygd på hovedkortet jeg nettopp shoppa til et par tusen.

Det er med phono plugger og ikke minijack hvor man må drive å ha mono minijack til phono overgang.
    Oi dette høres bra ut. Har du en url til produkt beskrivelse?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sendt deg private message