Viewsonic WMA100

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viewsonic WMA100

Jeg vurderer å flytte skjermen såpass langt bort fra pc'n at det kan være aktuelt med trådløs overføring. Kan et produkt som dette funke? Har man nok båndbredde til å få et godt signal?

http://www.viewsonic.com/products/ne...dapter/wma100/

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg vurderer å flytte skjermen såpass langt bort fra pc'n at det kan være aktuelt med trådløs overføring. Kan et produkt som dette funke? Har man nok båndbredde til å få et godt signal?

http://www.viewsonic.com/products/ne...dapter/wma100/
    hey..det der virker utrolig kult!!! Noe sånt kan ha STORT potensiale. Men det har sin egen mediaportal løsning. Jeg skulle gjerne brukt det sammen med MCE 2005. På siden står det jo forsåvidt: "or any other media server".

Kunne tenke meg den til å sende MCE 2005 fra stua til soverommet og hatt en 26 tommer LCD TV på veggen der inne. hmmmm..spennende!!!

AKIRA

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en glimrende løsning! Hvor mye koster en sånn en box? Kunne også tenkt meg noe sånt.
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet lite eller ingenting om denne løsningen, men den ser veldig interessant ut. Ser desverre ikke ut til at noen forhandler denne i Norge.
    DVI krever endel båndbredde, og jeg er vel egentlig litt skeptisk av den grunn. Ingen som har vært borti denne boksen eller lignendes?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •