Hvordan får til dual tuner i MCE 2005?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan får til dual tuner i MCE 2005?

Jeg trodde det hadde noe med manglende EPG som gjorde at jeg ikke fikk dual tuner oppsette i MCE 2005 til å funke.

Eller for å være ærlig..jeg anner ikke hvordan det ville se ut om det funker. Jeg har PVR 500 med to tunere, og nå har jeg lagt inn rollup 2 med (delvis) norsk EPG. Til og med når jeg setter opp TV sendingene spør den meg om jeg har to tunere..og jeg sier ja. Men når alt er satt opp har jeg fortsatt bare 18 kanaler og jeg ser ikke noe funksjon som tilsier at jeg har mer enn en Tuner.

Jeg leser på forum på nette at folk hacker seg via registry for å få til ting, men det virker da tåpelig når dette er noe MS har annonsert MCE 2005 støtter rett ut av boksen.

Så kan de av dere her på forumet som har DUAL tunere (spesielt med PVR-500 korte) fortelle meg hva dere måtte gjør for å få det opp å stå, og hvordan man ser at man har det når det er oppe å står?

Takk

AKIRA

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ER støtte for to tunere. Kjører selv PVR500. Pass på at driver er installert for begge tunerne. Kjør deretter wizzard for tv-signal og kryss av for å konfigurere to tunere. I vanlig bruk merker du ikke at du har to tunere, bortsett fra når du skal ta opp et program og se på et annet ett. Har du bare en tuner protesterer MCE når du gjør noe sånt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy 2 Tunere

Sitat Opprinnelig postet av TH
    Det ER støtte for to tunere. Kjører selv PVR500. Pass på at driver er installert for begge tunerne. Kjør deretter wizzard for tv-signal og kryss av for å konfigurere to tunere. I vanlig bruk merker du ikke at du har to tunere, bortsett fra når du skal ta opp et program og se på et annet ett. Har du bare en tuner protesterer MCE når du gjør noe sånt.
    Ja det høres enkelt ut og jeg har gjordt dette, men hjelp meg vidre jeg er nykommer med MCE (men har ikke gitt opp ennå :? ) ?

Installasjon ser ut til å ha gått normalt, men etterpå har jeg bare Viasat og ingen CD. Svært lite stemte under det automatiske kanal søke, men har lagt inn kanaler manulet og alle Viaat er på plass... men hvordan legge inn CD manuelt ?
    Jeg har Haup..PVR500 og Viasat er tilkoblet med S-video og CD med RCA (eneste hvor begge komme frem under installasjonen med bilde).
    Finnes det ikke noe beskrivelse av hvordan utføre slike oppsett ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •