HTPC restarter ved bruk av Netremote

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy HTPC restarter ved bruk av Netremote

Hallo,
    er det noen som kan hjelpe meg met et problem angående NetRemote Music vers. 1.1.0.44 og J River vers.11.0.309? Jeg kjører MediaBridge 2.1.0.34 for å sikre kontakten mellom med AximX50V og J River. Når PPC'en står i krybben fungerer alt tilfredstillende, men når jeg bruker Wlan så restarter PC'en seg hver gang jeg skal browse i Media Library. Om jeg lager en liste over sanger som skal spilles når PPC'en står i krybba, kan jeg switche mellom låtene, se på cover etc, men i det jeg skal browse i library, og den skal loade filene, skrur PC'en seg som sagt av.
    Da jeg har image før jeg installerte Netremote, har jeg også prøvd flere versjoner av NetRemote og vært sikker på at ingen gamle settinger ligger i systemet. Det samme skjer der, det fungerer første gangen etter en full installasjon, men etter at jeg har slått av PPC'en og startet den igjen, slår Pc'en seg av ved første fosøk på å browse.

Håper på svar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har haft exakt samma problem. Bytte mitt nätverkskort på HTPC'n..sedan fungerar det 100%. Så, troligen uppstår konflikter med Netremote och vissa nätverkskort.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset, skal kjøpe et nytt kort imrgen for å prøve.
    Litt kjipt om det er driverne/kortet, da jeg har integrert WALN på hovedkortet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte et Netgear 54 Mbps Wireless USB2.0 adapter idag, og gledet meg til å bruke Netremote. Desverre, så gikk ikke det noe bedre, heller værre. I det øyblikk jeg valgte en knapp på ppc'en restartet pc'en seg.
    Hva gjør jeg da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm..det var just NetGear som inte fungerade i min pc..dock ikke Wireless, utan ett pci. Kan du kanske låna ett annat nätverkskort..det blir dyrt att köpa fler om det inte fungerar....? Prova att köra med kabel istället..har du inget integrerat trådbundet lan på ditt moderkort..?!?
    Har du försökt med Promixis forum..?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •