welltonway

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: welltonway

Newcomer pckrasj sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

welltonway

Hei!

Noen som har kjennskap til weltonway?

www.welltonway.com

er dette ett bra opplegg? eller er det kurrant i det hele tatt.

Takk!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kjenner denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal ikke si at jeg kjenner til dette så veldig detaljert, men en kamerat av meg har kjøpt dette på en 'stue-PC' fra TCI.
    Inntrykket mitt etter å ha sett han styre litt med dette er at man for veldig mange funksjoner blir kastet ut i windows-programmer og må forholde seg til disse via fjernkontroll, istedet for at man forblir innenfor et kjent og lettstyrt grensesnitt hele tiden. Spesielt oppfatter jeg at Windows Media Player og IE dukker ofte opp, og ingen av disse kan vel sies å være lette programmer å styre med en fjernkontroll...

Men det er godt mulig at mye kan settes bedre opp, og/eller at TCI har gjort en dårlig jobb med standardoppsettet.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjoff
    Skal ikke si at jeg kjenner til dette så veldig detaljert, men en kamerat av meg har kjøpt dette på en 'stue-PC' fra TCI.
    Inntrykket mitt etter å ha sett han styre litt med dette er at man for veldig mange funksjoner blir kastet ut i windows-programmer og må forholde seg til disse via fjernkontroll, istedet for at man forblir innenfor et kjent og lettstyrt grensesnitt hele tiden. Spesielt oppfatter jeg at Windows Media Player og IE dukker ofte opp, og ingen av disse kan vel sies å være lette programmer å styre med en fjernkontroll...

Men det er godt mulig at mye kan settes bedre opp, og/eller at TCI har gjort en dårlig jobb med standardoppsettet.

kjører han satelitt eller analog tv på maskinen? lurer veldig på om dette systemet fungerer med nds krypteringen til Viasat. Jeg har som EET forhandler mulighet for å selge disse, men da jeg ikke kjenner systemets oppbyggning og muligheter/begrensninger tør jeg ikke uten vidre anbefale dette til noen. Jeg gir KONGE pris til den første som kjøper dette med erfaring nok til og gi en sjikkelig test tilbakemelding.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han har analog versjonen med 1 stk PVR250 kort, trodde ikke denne fantes med støtte for dvb engang...

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjoff
    Han har analog versjonen med 1 stk PVR250 kort, trodde ikke denne fantes med støtte for dvb engang...
    Joda, finnes i versjon med: 1 tuner eller 2 tunere eller dvb.
    Venter litt mer info fra welltonway ang. evt. NDS eller softcams for denne boksen. Virker som ett spennende produkt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •