HTPC og panasonic pt ae700

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HTPC og panasonic pt ae700

Heisann.
    Når det gjelder kalibrering av panaen så gikk det fint.
    Verre er det med oppløsning osv...
    Er totalt forvirret hvordan jeg skal få best mulig bildekvalitet ut av pc og videre til prosjektoren.??? :-(
    Fikk til å kjøre 1280x720 en periode på prosjektoren, men nå kuttes bildet dersom jeg bruker noe merenn 1024x768 ???

Det jeg hadde håpet på var om dere med peil kunne forklart alt som må gjøres for å maksimere bildekvaliteten fra pc (geforce 6600gt kort) via vga til panasonic pt ae 700.

Hva slags programvare, drivere innstillinger på pc, på pana osv.

Har prøvd å lese meg til en del men det er temmelig mye å sette seg inn i.

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei..

jeg kjøpte et veldig billig 6600gt kort på elkjøp for noen mnd siden. Når jeg koblet det til pj så alt bra ut men etter noen minutter ble bildet rart. pj synket til wide768 istede, og plutselig kunne den bytte tilbake.

Det som var løsningen var å gå inn i avansert oppsett å velge en annen timing standard.

uansett kan det være greit å forsikre deg om at du har siste drivere fra nvidia.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har hatt nøyaktig samme problem selv...den begynte bra men så begynte det å skje ting. En annen timing standard? hvilken brukte du?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også problemer med oppløsningen med dvi. Må gå inn på ati visning og velge 720p der, men når jeg restarter eller starter ett spill så forandrer den oppløsningen. Spillet støtter 720 oppløsning, men når jeg starter det så får jeg bare 1024x768, windows går også ned til denne oppløsningen når spillet avsluttes. Ser nok ut som jeg må gå tilbake til vga kabel, funker ivertfall slik det skal da, kutter heller ikke bildet med vga kabel og jeg synes kvaliteten på bildet var bedre med vga. DVI ER NOE DRITT!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •