Problemer med blanking navigator i zoom player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med blanking navigator i zoom player

Hei! Jeg har vært en anonym leser av avforum ganske lenge. Kan vel si jeg er en hjemmekino interessert person men desverre uten kapital til å investere i dyrt utstyr foreløpig

I sommer er jeg så heldig å få bruke min brors hjemmekinoanlegg og jeg har nylig satt opp en HTPC som jeg skal bruke i dette oppsettet.

Alt har fungert knirkefritt hittil, har fulgt Mastiffs HTPC guide på hw.no. Men jeg har ett lite problem som jeg håper å få hjelp med. På widescreen filmer får jeg en grå kant oppe og nede som jeg har lyst å gjøre helt svart med blanking funksjonen i Zoom Player. Problemet er at blankingen forsvinner med en gang jeg høyreklikker for å få bort justeringsvinduet. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis du høyreklikker mens filmen er igang, og velger filter properties-video decoder, og stiller d inn der og husker på apply, så skal innstillingene funke.

Sitat Opprinnelig postet av TonyM
    Hei! Jeg har vært en anonym leser av avforum ganske lenge. Kan vel si jeg er en hjemmekino interessert person men desverre uten kapital til å investere i dyrt utstyr foreløpig

I sommer er jeg så heldig å få bruke min brors hjemmekinoanlegg og jeg har nylig satt opp en HTPC som jeg skal bruke i dette oppsettet.

Alt har fungert knirkefritt hittil, har fulgt Mastiffs HTPC guide på hw.no. Men jeg har ett lite problem som jeg håper å få hjelp med. På widescreen filmer får jeg en grå kant oppe og nede som jeg har lyst å gjøre helt svart med blanking funksjonen i Zoom Player. Problemet er at blankingen forsvinner med en gang jeg høyreklikker for å få bort justeringsvinduet. Er det noen som kan hjelpe meg med dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg prøvde det med samme resultat. Fant imidlertid ut at problemet bare gjelder når jeg kjører i fullskjerm. Dersom jeg kjører ZP windowed så holder blankingen seg. Hmmm....

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg fant ikke ut hvordan jeg skulle løse dette problemet. Men nå har vi byttet ut Infocus X1 projektoren med en Barco graphics 801s så blanking problemet er ute av verden i allefall

Lignende tråder

1. Svar: 5
    Siste melding: 04-01-2005, 18:41
  2. Girder oppsett for Zoom Player/Meedio/Winamp/Windows
    By kari bræmnæs in forum Generell HTPC
    Svar: 4
    Siste melding: 10-16-2004, 02:00
  3. Hvordan få Zoom Player til å virke med WinDVD?
    By pal+ in forum Generell HTPC
    Svar: 9
    Siste melding: 01-20-2004, 10:24

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •