Viewpia og NVTV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Viewpia og NVTV

Har NVTV(Ja, vet det er et dårlig kort) som fungerte utmerket på min gamle CRT.

Så byttet jeg til Viewpia 32 lcd og dermed vil ikke Forceware fungere i det hele tatt.
    Feilmeldingen jeg får er "reduce resolution or change to single screen"(noe sånt).
    Har prøvd å redusere oppløsningn, skifte til single screen, det ene, det andre, begge deler, men fortsatt ikke noe TV bilde. Har prøvd både DVI og D-sub i ulike oppløsninger, nå er det like før jeg river ut TV kortet og kaster skiten.

Om ikke noen kan hjelpe?

Noen forslag?

Alternativt, har noen et TV kort med timeshifting som fungerer på Viewpia?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: Viewpia og NVTV

Sitat Opprinnelig postet av ArtDeco
    Har NVTV(Ja, vet det er et dårlig kort) som fungerte utmerket på min gamle CRT.

Så byttet jeg til Viewpia 32 lcd og dermed vil ikke Forceware fungere i det hele tatt.
    Feilmeldingen jeg får er "reduce resolution or change to single screen"(noe sånt).
    Har prøvd å redusere oppløsningn, skifte til single screen, det ene, det andre, begge deler, men fortsatt ikke noe TV bilde. Har prøvd både DVI og D-sub i ulike oppløsninger, nå er det like før jeg river ut TV kortet og kaster skiten.

Om ikke noen kan hjelpe?

Noen forslag?

Alternativt, har noen et TV kort med timeshifting som fungerer på Viewpia?
    Jeg har akuratt samme config, altså NVTV og Viewpia. Bruker dog Win MCE og det fungerer som en drøm. Kan du sitere feilmeldingen mer nøyaktig?

Sist jeg opplevde problemer med kortet så satt det rett og slett ikke helt i plassen sin. Etter jeg dyttet det på plass har jeg ikke hatt problemer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •