Netremote via Wlan og Bluetooth

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Netremote via Wlan og Bluetooth

Noen som har testet dette? Er primert ute etter å styre Jriver eller Itunes. Dette fungerer fint i krybba til PDAen min. Ikke noe problem. Jeg har full kontakt med det trådløse nettverket både via Bluetooth og wlan. Men så fort jeg løfter av PDAen så er jeg "not connected" i netremote. Må man si sifra til programmet at man skal bruke det trådløse nettet for å koble seg til serveren evt hvor gjør man dette? Noen som har erfaring med dette?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bluetooth er ubrukelig til annet enn handsfree og GPS. Men WLAN skal funke helt greit. Prøv å legge inn IP-addressen til maskinen istedenfor navnet, hvis du bruker det nå. Hvis du ikke bruker faste IP-adresser på nettverket, er det på tide å begynne...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker fint nå, faktisk bedre med BT. Tar så lang tid å tygge i gang nettverket med Wlan. Med BT så tar det bare noen sekunder så er jeg på.
    Satt i et wlan kort i pcen og satt det opp som et acsess punkt og da løste det seg.

Glimrende program forresten. Har lenge lurt på hvordan jeg skal organisere musikken min men nå er det ikke så mye å lure på. Skal speile 2 stk 400GB disker i første omgang til musikken som jeg ripper inn uten kvalitetstap. får vel plass til ca 6-700 album i full kvalitet på en 400gb disk. skal bli deilig å slippe å mate cder i eninga

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv brukt et program som heter Majeres Iremote tror jeg i over 3 år, og programmet er veldig bra. Funker bare til winamp da men. Kan kjøpes på de store PDA-sitene for software.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant et program som er genialt å bruke med NetRemote for å slippe ventetiden fra man slår på PPC'en til den er oppe og går på nettverket.

http://www.phm.lu/Products/PocketPC/PowerToys/

Det er en samling PowerToys til PPC, og programmet Screensaver slår av skjermen uten å slå av PPC'en. Ved å trykke action-knappen slår man på skjermen igjen, og alt er oppe og går igjen med en gang. Bare husk å slå av funksjonen som slår av PPC'en etter et visst antall minutter!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •