you'll need to use a Windows dual-monitor setup.....?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

you'll need to use a Windows dual-monitor setup.....?????

Hva menes med dette?

Unfortunately, there's no elegant way of using the integrated screen with a larger TV or monitor. Paired with an HDTV screen running at its native resolution of 1,280 x 768, you'll need to use a Windows dual-monitor setup and drag any windows from the touchscreen to the larger panel. The system works far more effectively when the two screens are cloned, but it would only work at 800 x 480 in conjunction with our 50in widescreen LCD TV, hardly making the most of the massive viewable area. It's an infuriating 'nearly-there' situation. On the positive side, the TFT has its own independent power switch, so it's possible to keep it discreet, although the same can't be said for the neon-blue power indicator.

Er tatt ut fra en dign-x15e review

Trenge jeg to skjermkort?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke helt sikker på hva du spør om. Men du trenger ikke to skjermkort for å kjøre toskjerms oppsett i windows med mindre du har et rimelig gammelt skjermkort. Alle nyere skjermkort har muligheter for å koble til to skjermer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det de mener, TROR jeg, er at touch-screenen som er i DIGN kabinettet, er at denne kun greier 800x480 i oppløsning, og derfor ikke er helt grei å kjøre sammen med en HDTV skjerm, siden de kjører på 1280x768.

Du vil derfor ikke kunne klone disse 2 skjermen å få et bra resultat.
    Men du kan kjøre dem i dual-monitor, det funker med 2 forskjellige oppløsniger. Men da må du dra ting frem og tilbake mellom vinduene.

Håper jeg gjorde meg forstått?

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det står jo at skjermen aksepterer høyere oppløsninger, og det bør jo funke greit til lettleste bilder, som f.eks en HTPC-frontend med store lettleste knapper og ditto skrift.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •