Hvilken kabel behøves for å koble lyd/bilde fra bærbar pc?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken kabel behøves for å koble lyd/bilde fra bærbar pc?

Hei. Har spørsmål rundt dette med å bruke en bærbar pc når jeg skal koble den opp mot plasmaen?

1. Bilde: Bruker pr i dag s-videokabel, noe som funker noenlunde. Men kanskje jeg burde bruke en slik rgbkabel? Det er iallefall mulighet til dette på plasmaen. Blir dette noe bedre mon tro?

2. Lyd: Her er det aktuelt å koble en kabel fra bærbar pc til forsterkeren. Det blir litt små slitsomt å kjøre bilde på en 42 tommer og få lyden kun fra den bærbare :-) Så jeg lurer på hvilken type kabel det er behov for da for å koble den til min Technich 930. Regner med at det blir aktuelt å bruke VCR-inngangen der. Hva skal jeg da bruke? Det vil jo bli ulike ender på denne når en tenker pc<-------->forsterker?

Alle forslag taes imot med takk. Behøver dette klart så fort som mulig, må jo ha med meg kampen som går mellom Aafk-Fredrikstad på søndag via webtv på nrk.... :-)

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Glem det... Fikk fikset det selv med litt hjelp av..........

av jeg tok meg en tur på Clas Ohlsson og brente av totalt kr 147.- på kabler til lyd og bilde... Resultatet ble over all forventning både lyd og bildemessig... Bildet ble MYE bedre enn når jeg kjørte på s-video mellom den bærbare og plasmaen... Detta var morro gitt. Tror det er den beste investeringen jeg har gjort på lenge... Nå gjenstår bare å få kjøpt seg ett bra nok tastatur og mus som takler at jeg kan sitte ca. 3 meter unna skjermen.. Noen gode tips til tastatur og mus? Vanlig trådløs eller BT?? Og evt pris på ett fornuftig oppsett?

Det gikk utrolig bra å surfe på nettet også... Superklart bilde. Stakk en tur innom webtv på nrk. Der kom Autofil så bra inn på plasma og lyd fra forsterkeren at det virket som signalet kom via parabolen... Jippi :-) Nå blir det onlinespilling via plasma og hjemmekinoen... Americas Army kommer til å bli intenst.... :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •