PIV Hyper Threading and CPU usage under ZP + FFDShow - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
  1. #21
    Newcomer web76 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I de fleste tilfeller vil du kunne klokke høyere med HT av....
    Og det er ganske mange scenarioer der HT er på, hvor pc'en yter dårligere....
    for min del som bruker photoshop og 3ds så vil vil en virtuell cpu gjøre pc'en min tregere, mens en ordenlig dual cpu eller dual core...ville vært er fordel.... Selv om 3d studio støtter HT og kan ta det ibruk.....

    kjører du mange seperate program er HT en fordel, da ikke bare ett program legger beslag på hele prosessoren...

    Web76

  2. #22
    Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    i 3ds tror jeg du med fordel kan ha ht aktivert. mener å ha lest det en gang :roll:

  3. #23
    Newcomer web76 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke når det gjelder rendring....man får to prosesser men, ytelses økningen er faktisk mindre........

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •