600 tv kanaler 298 kroner ganske artig.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 16 av 16
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

600 tv kanaler 298 kroner ganske artig.

Kjøpte et program som heter VisionOnline her om dagen og testet det på HTTV pc'n min på BenQ med 200" lerret og 1024X768 oppløsning, og må si jeg ble meget imponert over kvaliteten på web-tv løsningen de selger.

Hvis man tar bort de 300 kanalene som sender under 300K så er dette absolutt verdt å prøve. Blant annet så sender de MTV, Espn og endel andre sportskanaler.

Nå har jeg allerede 6 hoders parabol og dreambox og er fornøyd med det, men med VisionOnline så føler jeg at anlegget er komplett når det gjelder videokilder.

hjemmesiden til firmaet er www.visiononline.no absolutt verdt en titt.

Andre som har visiononline og vet noe om hva som kommer i neste release?

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det var jo lite norske kaneler....
    Kun 1 og en halv.... og den ene hele var en religionskanal.....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det så litt rått ut mn 300kr i året er vell litt billig... har bare 512 linje uansett så hehe.

men hvis det funker greit så får jeg se.

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er det bare meg eller er det andre som begynner lure litt når noen reklamerer for et produkt i sitt første innlegg?

kikka på den 700k streamen, kvaliteten er jo grei til streaming å være.. men tror nok ikke det gir så gnistrende bilde på projektor nei. men på en liten tv er det nok helt greit.

vanvitting mange kristne kanaler det var :?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor høy datastrøm sender de i da? 700 kbps er jo ikke så mye å skryte av....

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    VisionOnline har blitt diskutert en del på hw.no: http://forum.hardware.no/index.php?s...96451&st=0

Active lars^ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    virker ikke så lovende

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette lukter kommersiell info lang vei og mye tyder i flg hw at dette er et mlm selskap som selger kundelister osv osv. Vil i så måte referere til forumets retningslinjer.

Info til produsenter og forhandlere
    Alle forhandlere, produsenter, leverandører og andre kommersielle aktører, bes henvende seg til AVforum ved admin@avforum.no før innlegg av kommersielt innhold (inkl. e-mail/PM til medlemmer). AVforum selger bannerplass til de fleste interesserte!
    Ikke at jeg har noe i mot komersialisering, tvert i mot. Men å selge 600 irakiske kanaler og mail-lister blir litt drøyt.
    Når det gjelder kvaliteten på 200cm lerret kan man bare tenke seg selv. Det blir nok vanskelig å se hva som skjer der ja.

Mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    96
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men finnes det egentlig noe bra tilbud om web TV utenom NRK?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NRK webtv er veldig bra, men jeg finner meg selv i samme situasjon dag etter dag, Hotel Cæsar på TV2 webtv

PPV kommer mer og mer. Fant også denne nettsiden www.thedownloadplace.com som lovlig lar deg laste ned filmer i dvd kvalitet med full velsignelse fra hollywood.

Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lars^
    er det bare meg eller er det andre som begynner lure litt når noen reklamerer for et produkt i sitt første innlegg?
    Sitat fra siden deres: Ønsker du å selge VisionOnline? Vi betaler 60,- kroner pr salg + porteføljeinntekter på 60,- kroner pr år dine kunder abonnerer hos oss.

Som sagt av andre her: vil man avertere på AVForum får man kjøpe reklameplass.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: 600 tv kanaler 298 kroner ganske artig.

600 kanaler? Når skal man få tid til livets gleder hvis man har 1750 TV-serier som man bare MÅ få med seg?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bare en kommentar til alt som har med 600+ kanalers web-tv å gjøre for tiden: Bajs! Bajs bajs bajs.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: 600 tv kanaler 298 kroner ganske artig.

Sitat Opprinnelig postet av pablo86
    Kjøpte et program som heter VisionOnline her om dagen og testet det på HTTV pc'n min på BenQ med 200" lerret og 1024X768 oppløsning, og må si jeg ble meget imponert over kvaliteten på web-tv løsningen de selger.
    Kanalene liggere jo fritt tilgjengelige for alle på nett så jeg kikket på noen av dem. En av kanalene ble streamet i 20k, og det så elendig ut allerede som "frimerke" på PC-skjermen min.

BTW hvilken BenQ gir deg 1024X768?
    Hvis man tar bort de 300 kanalene som sender under 300K så er dette absolutt verdt å prøve. Blant annet så sender de MTV, Espn og endel andre sportskanaler.
    "de" viser her selvsagt tilbake på TV-kanalene som legger ut sitt materiale gratis og ikke på VisionOnline som prøver å ta betalt for dette. ;-)

Her er 900 kanaler... helt gratis, alle linkene er ikke helt oppdaterte, men det er de vel heller ikke for softwaren VisionOnline prøver å selge eller hva? ;-)
    http://tv4all.com/portal.htm

Nå har jeg allerede 6 hoders parabol og dreambox og er fornøyd med det, men med VisionOnline så føler jeg at anlegget er komplett når det gjelder videokilder.
    Da burde du vel ha bedre peil enn å gå på dette "tilbudet". De prøvde først å selge det til 990,- http://vision.toppselger.no/kanallisten.htm
    og droppet så prisen til en tredjedel. Andre luringer som selger samme liste med gratis TV-streamer tar enda mindre for dette, men diverse pyramideselskaper har vist at nordmenn er rike dumminger.

Apropos pyramide så får man jo betalt av VisionOnline for å selge tjenesten videre til andre og eier er selskapet "Crude Oil" som ifølge Brønnøysundregisteret er et norskregistrert utenlandsk foretak, det er visst den hotteste foretaksformen for svindel idag.
    hjemmesiden til firmaet er www.visiononline.no absolutt verdt en titt.
    Likte du ikke domenet domenet toppselger.no som det gamle firmaet ditt hadde kjetil? ;-)

Håper ikke noen har bitt på dette.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pablo86
    PPV kommer mer og mer. Fant også denne nettsiden www.thedownloadplace.com som lovlig lar deg laste ned filmer i dvd kvalitet med full velsignelse fra hollywood.
    Denne svindelen har ingenting med PPV å gjøre. De selger en P2P-klient dyrt og lar folk prøve å få pengene tilbake ved å bli "reseller".

Bare ta et søk på nettet for "thedownloadplace scam" så finner du nok av historier.

Er du involvert her også Kjetil?

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og pressekontakten i visiononline har mobilnr som er registrert på Scandinavian Intertrade
    Korvettveien 61 D, 4624 Kristiansand 950 61 896.

Når de i tillegg fortsatt hoster "russe-strippe videoen" og kommer med følgende melding:
    Kode:
    Våre kundebehandlere og regnskapsmedarbeidere må stadig svare på spørsmål om moral og rettigheter vedrørende den videoen, men publikum ser ut til å elske den.
    så er vel den saken grei... (blir ikke noe abbo på meg)

DrE

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •