Bærbar+projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bærbar+projektor

Igår bestilte eg meg ein bærbar pc. Valget falt på den dyraste Tundraen, nemleg 1559R. Denne inneheld mellom anna:
    -2.0 ghz sonoma pentium m-prosessor
    -2 gb ram
    -60 gb 7200 rpm disk(fekk skifta frå 80 gb 5400 rpm)
    -15" XGA-skjerm
    -8x dual-layer dvd-brenner

Ellers skal eg koble til ein 160 gb ekstern disk, og kjøpe eit creative(eller eit anna) 7.1 lydkort.

Idag fekk eg tilbudet om å kjøpe ein BenQ pb6100 av ein kompis. Lampetid 700 timar, alt av utstyr(slik eg forstod det) til 3000,-. Vil denne projektoren fungere bra saman med bærbaren? Kan eg med fordel bytte ut den stasjonære dvd-spelaren med dvd-spelaren som er i bærbaren? Er jo ein råpris på prjektor, s-video kabel, oppheng. Likar bildet frå pb6100(har sett ein del filmar med han) men om bærbaren og projektoren ikkje kjem til å samarbeide bra, hjelp ikkje dette.

Fordelar/ulemper?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Go for it! Det blir kjempekombo dette... Du kan helt klart pensjonere dvdspilleren, men husk å kjøre 800x600 ut til projektoren, så slipper du å skalere, det gir best bilde (på denne projektoren).

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar

Angåande lydkort, er det nokon som har ei formeining om kva som er best der? Internt/eksternt? Creative/m-audio/terratec?(makspris ca. 1000)

He kika litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120861&cks=PRL sidan det har fjernkontroll, men veit ikkje om lyden frå det er bra. Treng også tips angåande kva receiver folket ville ha kjøpt. Dei eg har sett meg ut er:
    -Denon AVR2105
    -Onkyo TX-SR601
    -Harman/Kardon AVR 330

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Takk for svar

Angåande lydkort, er det nokon som har ei formeining om kva som er best der? Internt/eksternt? Creative/m-audio/terratec?(makspris ca. 1000)

He kika litt på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120861&cks=PRL sidan det har fjernkontroll, men veit ikkje om lyden frå det er bra. Treng også tips angåande kva receiver folket ville ha kjøpt. Dei eg har sett meg ut er:
    -Denon AVR2105
    -Onkyo TX-SR601
    -Harman/Kardon AVR 330
    Det spiller ingen rolle hvilket lydkort du velger (til filmbruk ihvertfall) så lenge det har optisk utgang. Siden lyden bare skal transporteres digitalt over til forsterkeren skjer det ingen kvalitetsforringelse i PCen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal brukast ein god del til musikk òg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Go for it! Det blir kjempekombo dette... Du kan helt klart pensjonere dvdspilleren, men husk å kjøre 800x600 ut til projektoren, så slipper du å skalere, det gir best bilde (på denne projektoren).
    Har ganske lik PC, men Dell inspiron 9300. 2GB DDR2 Ram, 60 GB 7200rpm +++. Projektoren jeg bruker en en optoma h31 (H30a). Bruker DVI utgangen for bilde. Hvilken oppløsning bør jeg bruke ut til PJ-en for best resultat?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme oppløsning som er i panelet på projektoren. Jeg tror du må bruke et program som heter d-scaler for å gjøre dette siden H31 ikke har standard skjermoppløsning 4:3. Her er vi inne på ting jeg ikke kan så mye om, men hvis du kikker litt i HTPC -kategorien finner du sikkert svar.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, no har eg kobla opp benq pb6100 til ein hp pavillion ze5200 berre for å teste sidan min bærbar ikkje har komt. Status er slik:
    -Med vga-kabel blir bildet skarpt og fint på desktop, men ved visning av divx blir det rød bakgrunn på bildet.
    -Med s-video blir bildet veldig lite skarpt, tekst er nesten ikkje leseleg, men ved visning av divx går det heilt greit.

Kva kan eg gjere for å fikse til dette? Vil då hovudsakleg vite korleis eg fjernar dette røde "filteret" som kjem ved visning av divx med vga.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket avspillingsprogram, og hvilken DivX-dekoder?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testa både winamp,wmp og videolan. Virkar som problemet ikkje ligg i avspelings-program, men ein annan plass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •