HTPC Kasse i Svart, Sølv eller Gull - og annet snadder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HTPC Kasse i Svart, Sølv eller Gull - og annet snadder

Sjekk denne linken www.quietpc.com mere bestemt, http://www.quietpc.com/uk/quickshop.php. De var ikke så dumme, men kanskje en smule dyre?

mvh
    naist

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,902
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse så jo flotte ut... Noen som et om det finnes noen forhandler av dette merket i Norge? Noen som har prøvd et? Hadde vært kjekt å vurdert dem i virkeligheten. Alt kan se flott ut på bilder.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet dessverre ikke. Jeg kom over de i min søken etter måter å gjøre PC'en stille på.

mvh
    naist

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ønsker dere diskutere nettbutikker osv, vennligst gjør dette i produkt -og prisforumet. Her diskuteres tekniske ting. Innlegg flytter til ny tråd HER.

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg ønsker å diskutere HTPC-kabinetter. Disse kabinettene så virkelig lekre ut. Jeg har hittil ikke funnet et skikkelig HTPC-kabinett til salgs i Norge.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,902
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig... Dersom du vil ha det akkurat slik som du vil ha det må du nok bygge selv eller importere dyrt. Dette kabinettet er det eneste jeg har sett som jeg virkelig kunne tenke meg. Dette hadde passet perfekt til resten av stereoen. Et alternativ til å kjøpe råflott kabinett er vel å gjemme det vekk i et annet rom og kun ha en IR mottaker og eller trådløst tastatur og mus. Da slipper en støy også. Sett noen andre potensielt gode kabinetter?

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den siste metoden er den jeg stort sett sverger til. (Som i Karate Kid: "Best way of avoiding punch - not being there!") Få den stygge, bråkete tingen ut av kino og stue og inn i et rom der den ikke plager noen, og bruk videokabel av god kvalitet. Men akkurat nå holder jeg på med en gammel Dell Optiplex Pentium 100 (uten prosessorvifte!) som skal stå skjult i stua. Med harddisk i SilentDrive (fra Quiet PC) og en utrolig stille strømforsyning (150 watt) hører jeg bare at den går på én meters avstand hvis harddisken har aktivitet (lesing/skriving). Den skal brukes sammen med NetRemote til å styre MP3-musikk til stua og andre rom i nærheten.

Intermediate crusade sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse kabinettene blir tilgjengelige i norge også, se svar på tråden lygren
    Site Admin henviser til over i denne tråden.

mvh
    .runar

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå hvis bare noen kunne overtale produsenten til å lage samme kassa (101 m/ mATX og en 5.25" slot) med ett liggende AGP spor og ett liggende pci spor, mindre/ekstern PS, og kun intern 3.5"+ekstern 5.25" i et lavere kabinett (95mm eller enda mindre) da hadde vi hatt en vinner :-)

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal få videreformidlet ønskene til produsenten av disse kabinettene, kanskje det kommer en ny versjon snart.. Problemet blir nok at de bare er produsenter av kabinetter, ikkje hovedkort eller slikt så det kan bli problematisk med slotter for liggende agp og pci. Men er nok god mulighet for at de har kontakter nok til å få det til

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Enda lekrere!

http://www.ahanix.com/dvine5.html

Denne synes jeg var enda lekrere. Har prøvd å finne ut om noen fører denne i Norge uten hell.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: HTPC Kasse i Svart, Sølv eller Gull - og annet snadder

Sitat Opprinnelig postet av jahnon
    Sjekk denne linken www.quietpc.com mere bestemt, http://www.quietpc.com/uk/quickshop.php. De var ikke så dumme, men kanskje en smule dyre?

mvh
    naist
    Hadde det ikke vært for at kanam i korea har satt 50 kabinetter som minstebestilling så skulle jeg jammen ta meg importert dem selv... Jeg trenger liksom ikke 4 paller med htpc-kabinetter... :roll:

DrErling

Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    568
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder et lavere kabinett fra Kanam er ikkje dette planlagt. De har en ny model som kommer på nyåret, men denne har samme dimensjoner som HT-101 og HT-201

De tilbyr seg å produsere en versjon etter specs. men da blir minsteinnkjøp på 100 kabinetter, så dette blir nok litt i meste laget med det første.

Ahanix kabinette var meget lekre ja. hrm.. må kikke nærmere på. Ser at de benytter samme fjernkontroll og lyspanel som Kanam.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •