Fujitsu-Siemens scaleo C mot plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fujitsu-Siemens scaleo C mot plasma

Hei

Ligger i startgropa for å kjøpte både plasma LG PY10 og scaleo C(isteden for DVD opptaker) og lurer på et par ting som sikkert noen kan hjelpe med.

Har lest og skjønt at DVI er det beste alternativet å bruke mellom PC/DVD og plasma. Har lest om Scaleo C hos fujitsu, men ikke funnet ut om scaleo C har DVI(finnes det andre betegnelser på DVI?). Hvor viktig er DVI og hva er alternativet fra Multimedia PC til Plasma(VGA; Firewire, USB?), og hvordan får man instalert DVI?

Hvordan er det med soner på en scaleo. Skal på ferie til USA nå og lurer på om jeg kan kjøpe DVD der borte som vil fungere her?

Erfaringer, tips og linker taes imot med stort takk.

Vestfolding

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    1. Du ha DVI ut fra PC'en din og DVI på Plasmaen. Alt annet blir (litt avhengige av Plasmaen din) en nedgradering av signal. På min 42" er forskjellen stor.

DVI er en betegnelse på overføring av signal (Digital Video Interface), dette er en utgang fra skjermkortet på datamaskinen. Dersom Scaleo C kun har analog utgang ( sjekk med FS om du kan få maskinen leveret med DVI, jeg tror kanskje det...), bør du se deg om etter en annen maskin.

Sørg for at Plasmaen du kjøper også har DVI evt HDMI inngang!!

Tom

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •